piątek, 27 grudnia 2013

Piosenka-poszukajmy


 W dzisiejszym poście zamieszczam tekst tytułowej piosenki z "Pretty Little Liiars"

Mam tajemnicę.
Potrafisz jej dotrzymać?
Obiecaj mi, że zachowasz ją dla siebie.
Najlepiej zamknij ją w swojej kieszeni,
zabierając ją do grobu.
Jeśli ujawnię ją Tobie, to wiem że jej nie powtórzysz,
bo dwoje może utrzymać sekret,
tylko jeśli jedno z nich nie żyje.

Dlaczego się uśmiechasz,
jakbyś powtórzył mój sekret?
Teraz kłamiesz,
bo obiecałeś, że go zatrzymasz,
ale nikt nie dotrzymuje tajemnic.
Nikt nie dotrzymuje tajemnic.
Dlaczego, gdy czynimy nasze najgorsze uczynki,
musimy o tym powiedzieć?
One płoną w naszych umysłach.
Stają się prawdziwym piekłem,
bo wszyscy powtarzają.
Wszyscy powtarzają...

Mam tajemnicę.
Potrafisz jej dotrzymać?
Obiecaj mi, że zachowasz ją dla siebie.
Najlepiej zamknij ją w swojej kieszeni,
zabierając ją do grobu.
Jeśli ujawnię ją Tobie, to wiem że jej nie powtórzysz,
bo dwoje może utrzymać sekret,
tylko jeśli jedno z nich nie żyje.

Spójrz mi w oczy.
Teraz robisz się senny,
czy jesteś zahipnotyzowany,
przez tajemnice, które w sobie chowasz?
Wiem co ukrywasz.
Wiem co ukrywasz .

Mam tajemnicę.
Potrafisz jej dotrzymać?
Obiecaj mi, że zachowasz ją dla siebie.
Najlepiej zamknij ją w swojej kieszeni,
zabierając ją do grobu.
Jeśli ujawnię ją Tobie, to wiem że jej nie powtórzysz,
bo dwoje może utrzymać sekret,
tylko jeśli jedno z nich nie żyje.

Alison?
Tak, Catherine?
Muszę Ci coś powiedzieć,
ale obiecaj, że nikomu nie powiesz.
Obiecuję.
Przysięgasz na swoje życie?
Przysięgam na swoje życie.

Przysięgłaś, że nigdy nikomu nie powiesz...
Obiecałaś, że nikomu nie powiesz
Obiecałaś, że nikomu nie powiesz
Obiecałaś, że nikomu nie powiesz...

Mam tajemnicę.
Potrafisz jej dotrzymać?
Obiecaj mi, że zachowasz ją dla siebie.
Najlepiej zamknij ją w swojej kieszeni,
zabierając ją do grobu.
Jeśli ujawnię ją Tobie, to wiem że jej nie powtórzysz,
bo dwoje może utrzymać sekret,
tylko jeśli jedno z nich nie żyje.

Tak, dwoje potrafi dochować tajemnicy,
tylko wtedy gdy jedno z nich nie żyje,
Tak, dwoje potrafi dochować tajemnicy,
tylko wtedy gdy jedno z nas ... nie żyje. 

Na grubo zaznaczyłam, teksty, które bardzo pasują do PLL...do Alison i A.

Zastanawiałam się, czy piosenka też może mieć jakieś odopowiedzi do serialu...
Szczerze mówiąc, niczego o czym nie wiedzieliśmy się nie dowiadujemy , ale uważam, że warto się nad tym zastanowić:)

Tak, dwoje potrafi dochować tajemnicy,
tylko wtedy gdy jedno z nas ... nie żyje. 

Na przykład ten wers...bardzo tajemniczy i pasujący do Pretty Little Liars..
Tak , jakby mówiła to sama Alison , co o tym sądzicie?

Wiem co ukrywasz.
Wiem co ukrywasz .

To pasuje do samego A...on/ona wie co dziewczyny ukrywają.

Obiecałaś, że nikomu nie powiesz

Alison, może za czasów "istnienia" ( bo wiemy, że żyje) może powiedziała dziewczynom więcej, niż wiedziały .
Może ukrywała coś,  a mowiła o tym między wierszami?

Przepraszam,  że post dopiero terwz, ale internet znów nawala :(
Dzisiaj późnym wieczorem poinformuje osobę, którą wybrałam na adminkę :)
A jutro będzie o tym post:)
Ten post, wygląda, jak wygląda,  ale nie mogę nic wiecej2 zrobić,  bo komupter się zawiesza :(
Dziś w nocy to naprawie:)

4 komentarze:

  1. To pasuje do książki - jest w książce Troje może dochować tajemnicy, jeśli dwoje z nich nie żyje. A po za tym z analiza tej piosenki spotkałam się na wielu blogach, że miałam nadzieje, że chociaż tutaj nie zobaczę, ale zawiodłam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że to tylko ja wpadłam na ten pomysł, nigdy nie widziałam analizy piosenki..:( No cóż, przepraszam:)

      Usuń
    2. chyba na secretpll lub na inlovewithpll kiedyś też widziałam, ale tak to ja nie widziałam, ale na jakimś blogu już tak to na pewno nie wiem tylko na którym

      Usuń
  2. Ciekawe jak to się potoczy, ale ja myslę, że ta piosenka leci od pierwszego sezonu, odcinka. 1 odcinek był bardzo podobny do 1 książki, może chcieli wprowadzić bliźniaczkę to dlatego, ale póxniej ich plany się zminiły, serial zaczął żyć własnym zyciem i wprowadzą bliźniaka tylko, że nie będzie to bliźniak Ali

    OdpowiedzUsuń