środa, 10 grudnia 2014

Okiem Magnolii: 5x13


Nie było jeszcze ferii? Nie powinnam była wracać... zapewne tak stwierdzicie, ale nie roztrząsajmy mojego nagłego powrotu, ale jest od spowodowany nagłym przybyciem wolnego czasu.
Zapraszam do czytania.



  Jak dawno nie pisałam Okiem Magnolii, aż musiałam zajrzeć w jakiej formie to pisałam :D
Dzisiaj napiszę wrażenia w formie krótkich zdań. Zobaczcie sami :)


We wish you A Marry ChristmAs...


Na pierwszy ogień idą- tak! Święta! 
Ogromnie podobała mi się atmosfera świąt. 
A szczególnie ostatnie sceny, kiedy kłamczuchy są ze swoimi chłopakami/dziewczynami i świętują Boże Narodzenie.




Scena z chłopakami była przezabawna <3>







R.I.P MONA


Mona, pojawiła się w odcinku jak o duch [przyszłości, przeszłości i teraźniejszości] i można powiedzieć chciała pomóc Alison się zmienić, ale jak to Hanna powiedziała "Wredne dziewczyny, zawsze zostaną wredne". 

Wyglądała niesamowicie, trzeba przyznać. Ale zaśmiałam się w pierwszym momencie, gdy ją zobaczyłam. 
Nie wiem czemu, ale wyglądała trochę abstrakcyjnie :D

A-lison i Bethany?
http://41.media.tumblr.com/d983aad3e75dac5054a500b7812c02a9/tumblr_ngdag4Olpl1r42oe3o1_500.jpg
Podoba mi się, że nawiązali do tego. 
Wiemy dzięki temu, że Alison i Bethany są siostrami, ale Alison nigdy o niej nie wiedziała (ciekawe czemu? Czy to dlatego, że Pani D. miała romans, a nie chciała żeby mąż dowiedział się, że ma drugą córkę?).







Pani D. czarną wdową?!

Kiedy doszło do sceny w kaplicy, powiem Wam, bardzo się zdziwiłam. Kiedy czarna postać zdejmowała welon nie domyślałam się, że może to być mama Alison. 
Pojawiają się nam coraz to kolejne pytania.

Powrót CeCe.

Wiedziałam od początku, że to ona musi kryć się pod białym kapturem, ale naprawdę miło było widzieć ją znów na ekranie. 
Mimo że współpracuje z Alison i jak dowiedzieliśmy się z naszym młodym policjantem, bardzo ją lubię i liczę, że jednak zostanie z nami na dłużej.


Mała armia A!

Jak zabawnie było zobaczyć, starcie między małymi dziewczynkami a Hanną.
Hanna świetnie sobie poradziła i sądzę, że gdy mówiła 'Nie potrzebujecie liderki. Potrzebujecie siebie nawzajem" to chciała, aby w przeszłości ktoś jej to powiedział. I może uchronił przed zawziętą grą z A.

Stroje dziewczyn.
   


Miejsce 4. Emily
Miejsce 3. Hanna
Miejsce 2. Spencer
Miejsce 1. Aria

Dziewczyny naprawdę miały wspaniałe kreacje i trudno mi było wybrać. 
Każda miała to coś <3>
Nie wiem, jak Wam, ale mnie sukienka Spencer kojarzy się z "Frozen"- "Krainą Lodu".




Wiadomości od A.

Nie byłoby udanego odcinka, bez cudownych wiadomości <3>
Epickie! 
 Gdy zobaczyłam napis "Wesołych świąt" pomyślałam- o może A, jednak jest fajne!
Ale po "Zdziry. -A" zmieniłam zdanie :D

   


OKIEM MAGNOLII:

Odcinek fantastyczny, liczyłam na odrobinę więcej scen przy stole wigilijnym, ale i tak cieszę się, że mogłam go obejrzeć :)
A Wy co sądzicie o odcinku? Macie jakieś "teorie"? :)
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz