poniedziałek, 23 grudnia 2013

Święta Witajcie:) Ezria cz.II

 Mamy dla Was prezent, czyli pierwszy post :)


                                                              No to rozwijamy :)

W porannej( już popołudniowej :D ) porze nie zamierzam Was męczyć ze spóźnionymi wrażeniami z odcinków, więc na życzenie
          
                                                          EZRIA CZ.II :)

 Ezria, jak większość z Was zapewne sądzi, wygląda  jak dobre stare małżeństwo:P
Ja oczywiście, jak już wiecie z Aska za bardzo lubię Iana Hardinga, żeby nie lubić tej pary...więc przepraszam, jeżeli ich nie lubicie i  musicie to czytać:D


No więc,  tak...chyba ich największym rozstaniem, było jeszcze świeża rozłąka w 4 sezonie, z powodu Maggie i Malcolma (mam nadzieję, że dobrze to napisałam)
Od początku, było wiadome, to, że Aria nie wytrzyma i sprawy potoczą się,
tak jak się potoczą:)

 
 JEŻELI
A) lubisz Ezrie idź do takich gwiazdek ********
B) Wolisz związek Arii i Jaka idź do kwadracików xP■■■■
C) No chyba, że post Was nudzi, to po prostu z niego wyjdźcie:P


**** Widzę, że też ich lubicie:)Kiedy nastąpiła ta rozłąka, PLL strasznie zaprzątało mi w głowie, ponieważ ciągle myślałam o tym czy Ezria będzie razem:)Podobały mi się te wszystkie ich spojrzenia i chociaż widzowie widzą , że  oni chcą być razem, to bohaterowie tego nie dostrzegają.









■■■■No tak ..Jake i Aria też tworzą  uroczą parę, ale od początku  scenarzyści chcą Nam pokazać , że Ezra jest nadal w głowie Arii i tak szybko o nim nie zapomni.Plusem jest to , że wreszcie widzimy Arię w związku z kimś w przybliżonym do jej wieku.




Chyba najbardziej zawiodłam się z powrotu do Ezrii...większość oglądających ten odcinek osób, nie zorientowało się, że do siebie wrócili.A może nie wrócili...sama nie wiem, było to na tyle niedokładne, że nie jestem z tego zadowolona i czuję pewien niedosyt.


A Wy którą parę wolicie?
 

3 komentarze: