wtorek, 24 grudnia 2013

Przetłumaczona teoria

Przetłumaczyłam teorię,  którą dostałam od osoby z aska, za co dziękuję:)
No to rozwijamy:)

Przy zdjęciu Arii
"Ezra patrzy na Arię w pierwszej osobie"
Przy zdjęciu Mony
"Aria patrzy na Monę w pierwszej osobie"
"Kogo zazwyczaj widzimy z perspektywy pierwszej osoby? A .
Ezra został ujawniony, teraz twoja kolej Aria".
To taka krótka teoria. Co o niej sądzicie?
Dzisiaj będzie jeden, specjalny post, ale dopiero wieczorem.
Miłej wigilii i Wesołych Świąt:)

7 komentarzy:

  1. Nawet fajny post, nie przemawia do mnie ta teoria, ale miło się czytało

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog został założony jak się nie mylę w połowie grudnia? A jest 25 postów? Nie zgadza mi się liczba dni?

    OdpowiedzUsuń
  3. jest kilka postów w ciągu jednego dnia. Czego tu nieogarniać?

    OdpowiedzUsuń
  4. To było do mnie, czy kogoś innego?

    OdpowiedzUsuń