czwartek, 26 grudnia 2013

Długi post:)

Dzisiaj...post długi, ale zapraszam do rooozwijania:)
Więc na początek. ..

Drodzy Czytelnicy!
Chciałabym, Was bardzo przeprosić za moje wczorajsze zachowanie.
Pewnie kogoś uraziłam, zniechęciłam czy coś. ..Bardzo za to przepraszam.
Chciałabym jednakże wprowadzic pewne zmiany, które według mnie są bardzo potrzebne.
Posty (w okresie świątecznym) będą publikowane około (!!!) godziny (poranny post) 12 , wieczorny o 18.
Przez tę zmiane chciałabym osiągnąć  brak komentarxy typu"Lenisz się".
Jeżeli godziny postów będą ustalone, sądzę,  że obejdzie się też bez zbędnych komentarzy "Kiedy post?".
Kolejne-wiem , że hejterów nigdy się nie uniknie , ale nie będę odpowiadać na komentarze typu "Jesteś głupią małolatą, jesteś żałosna".
 Według mnie są nie uzasadnione i po prostu zaśmiecają Ask.
Tylko żebym nie została zrozumiana źle.  
Wszelkie (negatywne też) opinie są mile wiedziane, chyba , że  posiadają wulgaryzmy (takich nawet nie publikuje).
Wczoraj miałam pewnego dołka, ale uświadomiłam sobie, że po prostu hejterzy tego właśnie chcieli uzyskać. Tak, więc jestem w nowej formie, pełna energii i zapału.  Jeszcze raz przepraszam.
 Mam nadzieje, że mi wybaczycie i zostaniecie na blogu dłużej".

Stwierdziłam , ze jednak potrzebuję kogos do pomocy do bloga, nie wiem na jakiej zasadzie będę wybierać , ale zobaczymy:)
Jeżeli ktoś z Was jest zainteresowny to piszcie najlepiej na maila:talkaboutpll@wp.pl

I jeszcze jedno, jak widzicie jest juzjuż oczekiwania ankieta,
 więc zapraszam do głosowania:)
To taka wiadomosc ode mnie:)
Teraz czas na przyjemności:)




DZIĘKUJĘ OSOBOM Z ASKA, KTÓRE PONIŻSZE MATERIAŁY MI PRZESŁAŁY:)


Pewna osoba z aska (bardzooo jej dziękuję ) przesłała taką
                           "sklejankę" tweetów Marlen King.
     Po przetłumaczeniu-

"Blakną  W (ext?) rock'owe-nocne pocałunki (flashback)"

"Finał.-Marlen, Czy dowiemy się co się stało Ianem w późniejszej części sezonu 4?
".Witaj Finale-Tęskniee za Brentem Daughterem bardzoooo moocno czy zobaczymy go ponownie w PLL?"

A teraz jeszcze kilka tweetów Troian (Spencer).




"Lecę do Kanady i widze
widzę przełączanie w mojej dacie urodzenia, dajcie spokój ABC Family, gdzie jest PLL?


"Myślę, że powinnam po prostu 
wstać i zreaktywować cały odcinek tak jak go pamiętam.
Pewna  kobieta Show, PLL abc family obwiniam Cię".


Jak sądzicie, co chciała Nam przekazać Troian?


Ps. Dzisiaj nie będzie mni na asku, bo jadę do taty,  będę wieczorem. Trzymajcie się♥♥♥










4 komentarze:

  1. Nie przejmuj się hejterami,blog jest świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że nie ma być cię na asku, ale nie skumałam post dzisiaj będzie czy dopiero jutro rano o ok12?

    OdpowiedzUsuń
  3. Źle przetłumaczyłaś ten ostatnią wiadomość od Troian (na inne nie spojrzałam, a ta mi się znacznie wrzuciła w oczy) Zamiast być: "Myślę, że powinnam po prostu
    wstać i zreaktywować cały odcinek tak jak go pamiętam.
    Pewna kobieta Show, PLL abc family obwiniam Cię". Powinno być: "Myślę, że powinnam po prostu
    wstać i zreaktywować cały odcinek tak jak go pamiętam. ZAGRAM W WSZYSTKICH CZĘŚCIACH. I ona kierowała tą wypowiedź do osób napisanych na niebiesko, to ich nick czy jak to ująć, tego się nie tłumaczy, to jak talkaboutpll@wp.pl tego nie tłumaczysz. R.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno temu post był pisany, wiem, ale tak jakoś dzisiaj tu trafiłam i muszę poprawić :D

    Pierwszy tweet Troian źle przetłumaczony został, nie ma żadnego "przełączania w jej dacie urodzenia", Switched At Birth to serial też z ABC Family który widocznie był po prostu do wyboru przy oglądaniu podczas lotu ;)

    OdpowiedzUsuń