wtorek, 24 grudnia 2013

Prezenty-czyli leń w roli głównej

Tak ,zostałam oskarżona o lenistwo:P
Tak, więc ja-leń ,przedstawiam Wam moje prezenty, które dostałam na święta;) 

 
Dostałam nuty z piosenkami z Disneya na skrzypce :) Toczek i rękawiczki do jazdy konnej :) 
            Książkę "Sekrety", szlafrok,bluzki i słodycze:)


A Wam jak się udała Wigilia? Jak tam prezenty?
Napiszcie mi w komentarzach Wasz "zamówienia" na ten tydzień na blog, bo z Aska jest ich tak wiele, że już sama nie wiem:)



15 komentarzy:

  1. Najlepiej zorganizuj wszystko z aska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mam dzisaj pracowitą noc. Muszę to poukładać:)

      Usuń
    2. A idziesz na pasterkę?

      Usuń
    3. Jak bardzo chcesz to mogę Ci pomóc? Coś przetłumaczyć czy coś w tym stylu, ale przed pasterką

      Usuń
  2. Fajne prezenty, jakby moje nie były lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A na tej bluzce to Hanna i Alison?

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pasterkę nie idę. .dziękuję, ale dam sobie radę; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy się Tobą zamartwiają, Magnolia, tak jakby umarł ci mąż (tfutfu jeśli masz :D) a ty zostałaś sama z dzieciakami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie xP będziesz dzisiaj na asku, a właśnie mam prośbę o nie pisanie na Asku xP

      Usuń
    2. Błąd! Mają prośbę-oni znaczy czhtelnicy

      Usuń
  6. dokładnie czytelnicy obu blogów - przenieście się na ustronniejsze miejsca, będzie mogły bliżej pisać bez męczenia szukaniem innych ciekawszych pytań dot. bloga, będzie łatwiej, może się nawet zaprzyjaźnicie i zaczniecie pisać kto to tam wie o czym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przeniesiemy się. Macie rację ask jest dla Was:)

      Usuń
    2. Bardzo, ale to bardzo wam dziękujemy :) Podziękuj też DeMickey (przynajmniej przestane się dołować)

      Usuń