poniedziałek, 5 grudnia 2016

PLL Quizy #2

Hej!
Dzisiaj mam dla Was drugi już post z quizami o PLL. Myślę, że to fajna inicjatywie w trakcie oczekiwania na 7B. 
Zapraszam do rozwinięcia!
1. Która dziewczyna z Pretty Little Liars mogłaby być Twoją bliźniaczką?
Mój wynik: Hanna Marin
Ogólnie dość trafione: jestem niewysoką blondynką z jasnymi oczami i karnacją.

2. Jak dobrze znasz Spencer Hastings z „Pretty Little Liars”?
Mój wynik: 13/13
Stosunkowo łatwy. Myślę, że każdy kto obejrzał PLL będzie miał raczej dobry wynik.

3. Kogo z Pretty Little Liars brakuje na zdjęciu?
Mój wynik: 8/17
Świetny pomysł na quiz! Muszę przyznać, że jak dla mnie był trudny, co widać po moim wyniku.

4. 15 pytań z serii „Co wolisz?” dla fanów Pretty Little Liars!
Może to nie do końca quiz, ale ja bardzo lubię ''co wolisz''.

5. Czy rozpoznasz po włosach postacie ze Słodkich Kłamstewek?
Mój wynik: 95%
Jak dla mnie świetny! Prawdziwi fani PLL nie powinni mieć z nim problemu.


Koniecznie piszcie w komentarzu swoje wyniki!

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. 1. Alison DiLaurentis
    2. 13/13
    3. 7/17
    5. 93%

    OdpowiedzUsuń
  2. taki fajny blog i dziewczyny, dlaczego cisza?

    OdpowiedzUsuń