piątek, 20 czerwca 2014

Zlot fanów Pretty Little Liars!


6 sierpnia w Krakowie odbędzie się zlot fanów PLL. Ja go nie organizuję, ale stwierdziłam, że przydałoby się go choć trochę wypromować. Ja tam będę na 90%, więc może pogadamy :D
Na razie jeszcze nie znamy szczegółów. Na pewno będzie:
* wspólne obejrzenie nowego odcinka, bo spotkamy się w środę
* wspólne obejrzenie ulubionych odcinków 
* odegranie scenek z podziałem na role 
* wspólne zdjęcia

* wspólne żarełko pizza, kebab, lody - kto jak woli.
więcej informacji

Przyjedziecie/Przyjdziecie?


Powinno też być karaoke :D 
Tamta minka nie chce zniknąć :D
Słyszeliście jeszcze o jakimś zlocie?

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak daleko.. No ale cóż... Nie wszystkim da się dogodzić.. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/slodkieklamstwapolska

      Usuń
  2. Ja niestety nie mogę tam być :( Zrobisz zdjęcia i napiszesz jak było na zlocie już po tym wydarzeniu? Błagam, może to choć w części zastąpiłoby mi moją nieobecność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam w Krakowie :-).Niestety nie będzie mne wtedy w domu,a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju pojechałby bo to zaledwie 2/3 godziny drogi obecnie ale jestem.na.Chorwacji :c

    OdpowiedzUsuń