niedziela, 1 czerwca 2014

Nowy Plakat do 5 sezonu.

         
http://37.media.tumblr.com/9eba9decdb74c2c010eecdc386544d13/tumblr_n6arvq5ICd1rvq9xoo1_500.jpg


Jak już zapewne wiecie w "sieci" pojawił się już nowy plakat promujący zbliżający się wielkim  krokami 5 sezon.

 Zostało nam do niego już zaledwie 9 dni !
Więc nie przedłużając, zapraszam do moich wrażeń z tego o to plakatu :)




Dobre strony- czyli co można z niego wywnioskować:

Maski !  

Wiadomo- kłamstwa, sekrety. Dowiadujemy się, że każda z dziewczyn ma w zanadrzu jakieś sekrety, które jeszcze nie ujrzały światła dziennego.

Alison ma pękającą maskę. Rozumiem to przez to, że została mocno zraniona i jest totalnie zagubiona.

 Pomysł!

Podoba mi się wykonanie tego pomysłu. Po każdej masce od razu widzimy jaka to kłamczucha.


Złe strony...

Jak dla mnie nie jest to plakat przyciągający oko. Przynajmniej moje. Gdybym to ja nigdy nie słyszała o Pretty Little Liars, zapewne nie zainteresowałby mnie jakkolwiek.



Okiem Magnolii- czyli "wyrok":

Mimo że "dobrych stron" ma więcej, dla mnie najważniejsze jest to, czy plakat mnie zaciekawił.
Nie... nie zaciekawił. W porównaniu do poprzednich plakatów, ten według mnie jest najsłabszy.


A Wy, co sądzicie o tym plakacie?



http://31.media.tumblr.com/13d91efcdecfdf327e98d3c99a52cd44/tumblr_n60v6f0lRN1t11qnoo1_500.jpg


2 komentarze:

  1. mnie mocno zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba, jest lepszy od 4A, 4B i 3 w tej bibliotece czy coś.
    Mnie by zachęcił.
    Myślę, że maska Alison pęka, bo jej sekrety wychodzą na jaw.

    OdpowiedzUsuń