niedziela, 1 czerwca 2014

Wrażenia z nowego promo.



Jak dawno nie było takiego postu, aż się stęskniłam :D
Wreszcie pojawiło kanadyjskie promo odcinka 5x01.
Osobiście uważam, że jest to o 100 razy lepsze promo, od poprzedniego.
Kanadyjskie są z reguły lepsze.
Jest tu świetnie zbudowana atmosfera.
Widzimy dosyć dużo ujęć z odcinka, co jest dla nas fajne :D
Padają w promo słowa Spenc "Ali, albo nam ufasz, albo nie!" 
Wydają mi się bardzo ciekawe i intrygujące... bo świadczy to o tym, że Ali czegoś jeszcze im nie powiedziała...

A Wam podoba się promo? Jest lepsze od poprzedniego? Jak spędzacie czas w oczekiwaniu na odcinek? :D 


3 komentarze:

  1. Szkoda, że tak krótko, bo zawsze pisałaś takie dłuższe i ciekawsze wrażenia :( Mam nadzieje, że kolejne napiszesz już dłuższe, a dodałabyś poprzednie (?) promo bo ja go nie widziałam i o co chodzi w ogóle z tym poprzednim promo? Dodasz dziś "co by było gdyby..."?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam krótko, bo tak naprawdę odzwyczaiłam się od pisania tego typu postów :D

      Usuń
  2. Jest jeszcze australijskie, które mi się najbardziej spodobało
    https://www.youtube.com/watch?v=F6jS4d9SNjI

    OdpowiedzUsuń