sobota, 7 czerwca 2014

Shay Mitchell | Esquire Philippines - Czerwiec 2014


Nasza Shay, miała niedawno sesję zdjęciową, zapraszam do oglądania :)

 





Tak naprawdę, tylko tych parę  zdjęcia znalazłam... i osobiście... nie podobają mi się.
Wiadomo, jest na nich Shay, która zawsze przepięknie wychodzi, ale obserwuję, że z sesji na sesję dziewczyny robią się coraz bardziej "odważniejsze".
Rozumiem, że się zmieniają, ale jak dla mnie zdjęcia w samej bieliźnie i to tak "skąpej" nie są wcale ciekawe.
Nie chcę ich całkowicie krytykować, no ale...

A Wy podzielacie moje zdanie, czy macie inne? :)
Podzielcie się tym w komentarzach :) 

5 komentarzy:

  1. To dziwne, że tylko na ostatnim zdjęciu Shay ma wisiorek a na pozostałych nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak miało być w kompozycji tych zdjęć :)

      Usuń
    2. Jaka spostrzegawczość :D
      PLL Cę tego nauczyło?

      Usuń
  2. One są dorosłymi kobietami,mają prawo do odważnych zdjęć :) a moim zdaniem akurat ta sesja(szczególnie zdjęcie czarno-białe) jest artystyczna i fotograf zrobił genialne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zdjęcia prześliczne :) I nie mówię, że nie mogą takich zdjęć robić, bo oczywiście są dorosłe, ale dla mnie zdjęcia kogokolwiek w bieliźnie nie są jakoś mega ciekawe :)

      Usuń