poniedziałek, 23 czerwca 2014

Hanna i jej problem z alkoholem

W Hannie ma zajść drastyczna zmiana (post z tymi informacjami znajdziecie pod tym LINKIEM). Nie tylko w jej wyglądzie (będzie miała czarne pasemka we włosach oraz zobaczymy ją w innych stylizacjach, których wcześniej nigdy by nie założyła), zmiana ta zajdzie przede wszystkim w zachowaniu dziewczyny. Ma ona powrócić m.in. do alkoholu.

Postanowiłam, że dodam kilka gifów, na których widzimy Hannę pijącą alkohol. 

   
  
  

Niestety powrót Alison może mieć fatalne skutki dla Hanny. W sumie tą Kłamczuchę widzimy najczęściej z alkoholem. Czy była ona od niego uzależnienie? Tak jak Spencer od narkotyków? Oczywiście inne dziewczyny też nie są bez winy. Ale to jednak Hanna swoje smutki i problemy będzie łagodzić alkoholem. Myślicie, że nie zajdzie to za daleko i nie wpłynie zbytnio na jej zdrowie? 



4 komentarze:

  1. A ja gorąco polecam Moje Życie www.moje-zycie.eu placówka bardzo pomogła mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkolenia pracownicze firmy www.qes.pl – znakomici fachowcy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Często również takie sytuacje mają odzwierciedlenie w realnym świecie. Jestem zdania, że jak najbardziej w takiej sytuacji uzależnienia od alkoholu należy reagować szybko. Z pewnością skuteczna jest terapia esperalem https://detoksfenix.pl/terapia-esperalem/ dzięki której już wiele osób wyzdrowiało.

    OdpowiedzUsuń