czwartek, 5 czerwca 2014

Stylizacje Ashley w maju

Styl Ashley i Hanny bardzo się różni. Hanna ubiera często sukienki, szpilki, rzadko ubiera zwykłe spodnie i bluzkę, o jakiś szerokich bluzach nawet nie wspomnę. Ashley natomiast lubi ubierać się sportowo. Zarówno Hanna (oczywiście należy pamiętać, że Hanna jest postacią fikcyjną, stworzoną przez producentów) jak i Ashley ubierają się modnie. Napisałabym, że obie wyglądają prześlicznie w wszystkich stylizacjach, ale cóż tak naprawdę Hanna wygląda identycznie jak aktorka ją grająca, więc o wiele lepiej będzie pasowało stwierdzenie, że Ashley jest prześliczną dziewczyną o świetnej figurze i we wszystkich stylizacjach wygląda świetnie! A teraz zobaczcie zdjęcia stylizacji Ashley, w których aktorka chodzi po mieście. Czyli zobaczmy codzienny styl Ashley.

    
  

Najbardziej podoba mi się strój pierwszy. Jest to stylizacja, którą sama bym założyła. W sumie najbardziej też przypomina mój styl ubierania się. Jedynie zmieniłabym torebkę na inną lub na jakiś plecaczek. Najmniej przypadła mi do gustu ostatnia stylizacja. Inne ubrania też bym założyła, jednak wolałabym je w troszeczkę innym połączeniu. Jeszcze 2, 4, 7, 8 stylizację ubrałabym w całości, w innych musiałabym pokombinować :) Jednak mogę stwierdzić, że mój styl i Ashley jest bardzo podobny. 

A Wy wolicie stroje Hanny czy Ashley? Która stylizacja jest Waszą ulubioną?

3 komentarze:

  1. Dla mnie najlepsze trzecia i czwarta od początku, chcę mieć takie spodenki jak Ashley na trzecim zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ciuchy Ash najbardziej właśnie podobają na ostatnim zdjęciu, wolę styl Hanny niż Ash,, ale obie ubierają się nie w moim stylu, mój bardziej przypomina Emily i czasami Spencer

    OdpowiedzUsuń
  3. Najprędzej ubrałabym ciuchy na ostatnim obrazku.

    OdpowiedzUsuń