poniedziałek, 16 czerwca 2014

M. King o wyjeździe Cece

Zobaczcie co M. King napisała na temat "wyjazdu Cece na dobre".

"Is anyone ever gone for good in Rosewood? I always say Alison was dead in the pilot and she’s here alive in the flesh, so I hope nobody’s ever gone for good. We hate to say final goodbyes to anyone."

Tłumaczenie

"Czy ktoś kiedykolwiek odszedł na dobre z Rosewood? Ja zawsze mówię, Alison nie żyje w pilocie, ale ona żyje w swoim ciele (ode mnie: myślę, że chodzi tutaj, że ona cały czas pojawiła się w wspomnieniach dziewczyn, była ciągle z nimi, choć jej nie było, później też jednak okazuje się, że tak naprawdę nigdy nie umarła), więc mam nadzieję że nikt nigdy nie odszedł na dobre."


Z wypowiedzi Marlene możemy wnioskować, że Cece pojawi się jeszcze w kolejnych odcinkach. Jestem tylko ciekawa czy zobaczymy ją jeszcze w 5 sezonie, czy dopiero w późniejszych. Cece i Alison są dobrymi przyjaciółkami, widać to po ich "czułym" pożegnaniu. Cece zrobiłaby wszystko dla Alison i odwrotnie zresztą też. Ale mnie nadal nurtuje fakt, że widzieliśmy Cece w czarnej bluzie. Czyżby dziewczyna pracowała dla A, aby pomóc przyjaciółce? A może jej intencje nie są całkowicie czyste, tak jak było w przypadku Shany? 

5 komentarzy:

  1. Też właśnie mnie nurtuje Cece w czarnej bluzie.
    Może scenarzysci już o tym zapomnieli ;d ?
    Albo to bliźniaczka...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie zapomniałam o tym, że Cece może mieć bliźniaczkę, chociaż gdzieś czytałam o tym spoiler, że to właśnie ta bohaterka ma bliźniaczkę, ale dopóki nie zobaczę tego na własne oczy w którymś z odcinków to nie uwierzę :) Dla mnie bardzo prawdopodobne jest to, że scenarzyści niestety mogli zapomnieć o tym wątku :(

      Usuń
  2. Mam pytanie do Azumiczki, które zadałam na asku i czy mogłaby mi tam na nie odpowiedzieć? Dziękuję Azumiczka już za odp, bo wiem że raczej odp. jak znajdziesz czas, chciałam tylko powiadomić w komentarzu jakbyś go szybciej zobaczyła niż weszła na aska :* W ogóle wszystkie dziewczyny piszecie wspaniałe posty i jesteście świetne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wchodzę :*
      Ja sądzę, że nie zapomnieli o tym, że ona miała czarną bluzę. Myślę, że to jest jednak trochę istotne i kiedyś to wyjaśnia.
      W ogóle sądzę, że powinni zrobić chociaż jeden odcinek pokazujący wszystkie zdarzenia z perspektywy A. o Wy na to?

      Usuń
  3. Może Cece pracowała dla A,żeby dowiedzieć się czegoś o Ali?

    OdpowiedzUsuń