niedziela, 22 czerwca 2014

"Wyczyny" Troian

Wiedziałam, że Troian jest osobą bardzo wysportowaną i ma nietypową pasję. Nie wiem jak ja nazwać. Wykonywanie akrobacji w powietrzu na dwóch szarfach? Jeżeli ktoś zna dokładną nazwę pasji/sportu Troian, bardzo proszę niech napisze w komentarzu. EDIT Właśnie taniec w powietrzu. Człowiek całe życie się uczy. Jeszcze raz dziękuje! Tak czy inaczej jest pod wielkim wrażeniem jej umiejętności! Zobaczcie sami, jakie akrobacji potrafi zrobić w powietrzu za pomocą tych dwóch szarf.

  
  
  

Szczerze nigdy bym się na coś takiego nie odważyła. Możecie mnie nazywać tchórzem (pewnie będzie mieć rację), ale to wykracza nawet poza moje najśmielsze fantazje. Podziwiam Troian, ale nawet jakbym miała pewność, że nic mi nie grozi, nie weszłabym tak wysoko. Może powinna zacząć od tego, że mam lęk wysokości i patrząc na Troian przechodzą mnie ciarki, że może spaść (wiem, że są to tylko gify, nikt mnie nigdy o coś takiego nie poprosi, a Troian jest doświadczona, ale mój organizm automatycznie przyjmuje pozycje obronną).

A jakie są Wasze pasje? Tak samo ryzykowane jak Troian, czy wolicie coś bardziej "spokojnego"?

2 komentarze:

  1. to po prostu taniec w powietrzu wykonywany na trapezie lub szarfach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szarfy! To tego słowa mi brakowało, dzięki wielkie :)

      Usuń