poniedziałek, 16 czerwca 2014

Opis "Skruszonych"

Hej, pojawił się już oficjalny opis kolejnej części Pretty Little Liars- Skruszone. To już trzynasta część, która ukaże się w Polsce. A oto opis:


Okładka książki Pretty Little Liars. Skruszone
„Zawsze wiem, gdzie was znaleźć”.

A.



Spencer, Aria, Emily i Hanna chcą ostatecznie rozprawić się z przeszłością. Aby położyć kres SMS-om z pogróżkami, zmieniają numery telefonów. Rozpoczynają także nowe śledztwo, usiłując zdemaskować tajemniczego prześladowcę.

Determinacja dziewczyn jest godna podziwu. A. ma jednak zdjęcia, których ujawnienie może przysporzyć przyjaciółkom kolejnych kłopotów. Kto tym razem będzie rozdawał karty?  LINK




 Co o tym sądzicie? Zamierzacie przeczytać Skruszone?

7 komentarzy:

  1. Czemu one wcześniej nie zmieniły numerów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanna w 5 lub 6 części zmieniła numer,ale potem dała przyjaciółkom itd.

      Usuń
  2. Na razie zaczęłam czytać tą serię i żałuję, że tak późno bo serial oglądałam od dawna , no ale szkoła , nauka , obowiązki domowe i no i chciałam koniecznie na początku kupić sobie pakiet pretty little liars ( 4 pierwsze części ) , który jest dostępny w empiku.
    I kupiłam wreszcie , ale przez to poprawianie ocen nie zdążyłam przeczytać 1 cześci :/
    Ale szybko przeczytam i z niecierpliwością będę czekać na 13 cześć <3

    A ile części jest w stanach ?

    http://catherine-a-liar.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 15 i chyba będzie też 16 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o 16 części i zastanawiam się:czy autorka chce pobić rekord w napisaniu jak najdłuższej sagi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia...:D Choć jak dla mnie to już trochę naciąga fabułę... Ale będę czytała do końca:P

      Usuń