poniedziałek, 9 czerwca 2014

Teoria o Noelu

Hej, w poprzednim poście uprzedziłam Was, że pojawi się teoria o tym chłopaku. Oto i ona! Jak zwykle, rozwijamy :)



W sobotnim poście, mogliście przeczytać teorię o śmierci pani D. Jeśli ją przeczytaliście to na pewno załapiecie o co mi chodzi, jeśli jednak nie to tutaj jest link do niej.

Otóż, tak jak tam napisałam, wydaje mi się, że Noel mógł podsłuchiwać Kłamczuchy podczas ich rozmowy z Ali. Tak naprawdę, nie wiemy gdzie wtedy poszedł, a to prawdopodobne, że nie pozostał obojętny na nagłe pojawienie się Ali. Mógł udawać, że jest po jej stronie, żeby w razie czego odwrócić od siebie podejrzenia.
Powiedzmy, że usłyszał wytłumaczenia zaginionej. Sam poszedł "załatwić Jessicę", żeby pomścić zakopanie Ali. W tym czasie A. mogło zacząć ścigać dziewczyny.
Czemu miałoby mu zależeć na pomszczeniu Ali? Pomyślmy, ładna blondynka, równie, a nawet bardziej tajemnicza co on. Czy to możliwe, żeby się zakochał? Skoro po prośbie Alison, od razu przyleciał jej na ratunek...

    

Ale jest także inny wariant. Noel mógłby zadzwonić do innego członka A Teamu, żeby rozprawił się z matką Ali, a sam zaczął gonić Kłamczuchy. Wiemy, że chłopak nie przepadał za Ezrą, miał przez niego kłopoty, a ten jeszcze zabrał mu dziewczynę. Chciał wyznać, że Ezra chodzi z Arią. Ale czy dopuściłby się postrzelenia swojego byłego nauczyciela?

    

Możemy przypuszczać, że jest on sprawny fizycznie i pasuje do sylwetki A. z bronią. Więc, jest to raczej prawdopodobne.
Ja sama nie wiem co o tym myśleć. Lubiłam Noela i Arię, dlatego chcąc nie chcąc trochę go polubiłam. Potem trochę stracił w oczach widzów ze sprawą z wyjawieniem prawdy o Ezrii. Nie mam pojęcia czy byłby w stanie postrzelić Ezrę, a wcześniej gonić za Kłamczuchami. Ale z drugiej strony... co robił w tę noc? Naprawdę zostawił dziewczyny w spokoju i nie skorzystał z dowiedzenia się czegoś o nocy, w której zaginęła Alison?
Nie pozostaje mi nic innego, jak zapytać: Co Wy o tym sądzicie?

11 komentarzy:

  1. Bardzo prawdopodobne. Może on się bardzo zakochał w Alison i postrzelił Ezrę nie z powodu Arii tylko Alison.

    OdpowiedzUsuń
  2. A może to było mniej więcej tak, że to on walnął kamieniem Ali, a pani D go widziała, a on nie wiedział, tego, że ona widzi i nie mam pomysłu czemu go kryła (może się przestraszyła ?) a jak Alison rozmawiała z dziewczynami to on podsłuchiwał i jak dowiedział się, że pani D. wiedziała poszedł ją zabić ??? Co sadzisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też to A co Noel piszę na 2 gifie w drugim rzędzie wygląda jakoś tak jak A np. na plakatach promocyjnych lub podpisy A.. Po prostu mi się skojarzyło z A. a wam? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sporo osób doszukuje się tam wskazówek, ja też:D

      Usuń
  4. no mi właśnie się wydaje, że to Noel zastrzelił Ezrę bo one coś tam gadały, że on im wziął telefony - pewnie właśnie dlatego, żeby nie móc później zadzwonić po pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wziął im telefony żeby ich nie namierzono:)

      Usuń
    2. Może faktycznie coś jest w tym, że Noel ma powiązanie z A. Wziął telefony pod pretekstem, przy okazji nie zwracając uwagi na siebie, że jest A, to byłby bardzo dobrze przemyślany plan z jego strony! I taki w stylu A :)

      Usuń
    3. Tak samo jak powyżej, mi też to wydaje się podejrzane ;)

      Usuń