środa, 26 lutego 2014

Promo 4x22 i sneak peeki .


O to promo, jednego z ostatnich odcinków PLL z serii czwartej.

Jak zawsze, uważam, że zapowiada się fantastycznie...jedyne co jest inne, to to, że w promo akcja nie jest tak "szybka". To mnie zaciekawiło...odcinek za pewne nie będzie "odstawać" w tyle od tych najlepszych.








Dzisiaj stwierdziłam, że zamiast moich wrażeń, możemy się nimi wymienić w komentarzach. Piszcie, co sądzicie o tych scenach z kolejnego odcinka i o Waszych odczuciach do niego :)

Kolejne sneak peeki, będę dodawać na bieżąco.

Dopiero dzisiaj sobie uświadomiłam, że to już "ten z ostatnich" odcinków Pretty Little Liars i znów będziemy musieli czekać... szczerze mówiąc, zrobiło mi się trochę smutno, bo wiadomo, że oglądanie odcinków "wchodzi nam w nawyk".

A Wy macie pomysł jak zapełnicie sobie te luki, które wypełniał Wam ten serial ?

3 komentarze:

  1. Przecież jeszcze dwa odcinki - ma ich być 24 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jeszcze jeden sneak peek z Arią i tym nowym chłopakiem (aktor z Jane by Design) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pewnie poszukam jakiegoś innego serialu na ten czas ;) Już nie mogę się doczekać kolejnego odcinka!

    OdpowiedzUsuń