poniedziałek, 24 lutego 2014

Ciekawostki


Jako, że obiecałam dodać różne ciekawostki o PLL.
Zapewne na jednej części się nie skończy, bo jest ich naprawdę wiele :)




Na pewno wiecie, że Sasha ( serialowa Alison) grała w innych filmach, ale czy wiecie o jej wspaniałej roli w Doktorze Housie ?

Sasha zagrała w 2 odcinku 2 serii dziewczynkę chorą na raka. Kiedy go obejrzałam, utwierdziłam w sobie fakt, że jest ona fantastyczną aktorką !

Dodatkowo, dowiedziałam się, że "Ali" starała się na początku o rolę Hanny Marin :)






Troian Bellisario - niedawno przeczytałam, że ma ona 28 lat ! Nie jest to jakaś wielka ciekawostka, ale ja osobiście nie dałabym jej tyle !

                                      Czyli między nią, a serialową Alison jest AŻ 10 lat różnicy !





Did anyone else notice that Marlene King (PLL showrunner) sons Atticus and Emerson featured in the latest episode of Pretty Little Liars?!
This isn’t the first time her sons have appeared in Pretty Little Liars. Attitcus and Emerson appear in the episode ‘Know your Frenemies’ where they encounter Toby in the street. Also Attitcus appears in the Season 2 Halloween where Alison and Hanna are baby sitting him!

Czy ktoś zwrócił uwagę, że synowie  Marlene King Atticus i Emerson pojawiają się w najnowszym odcinku Pretty Little Liars!
To nie jest pierwszy raz,  jak jej synowie pojawili  się w Pretty Little Liars.


Źródło 















Oprócz słynnej Lucy, sukces w śpiewaniu osiągnęła Sasha :)

Ślicznie śpiewa i ma wielu wielbicieli.

W jej wykonaniu "I can't fix you".





Na samym początku....

Tatę Arii miał grać -
Alexis Denisof

Alexis Denisof

 A mamę Arii-Jean Louisa Kelly







Jean Louisa Kelly


O rolę Hanny lub Alison starała się 

Ashley Tisdale

 Ashley Tisdale


Lucy Hale w wieku 14 lat wzięła udział w reality show...ze swoim talentem do śpiewania


 Śmiesznie tak popatrzeć, na małą Lucy, ha ha .
Można też zaobserwować jak moda i styl ubraniowy zmieniły się w ciągu lat.





Shay Mitchell ( Emily ) jest również modelką. prezentowała ubrania firmy Aéropostale.

 





 Pojawił się nowy singiel Lucy Hale ( już jakiś czas temu)


Mnie osobiście bardziej podoba się "You sounds good to me", ale to tylko moje zdanie.


Lucy Hale (Aria) na zdjęciach do serialu stoi najbliżej obiektywu. Jednym z powodów jest jej wzrost - jest najniższa z dziewczyn.



No na razie na tyle, ale zapewne dodam nie raz taki post :)

A Was coś zaskoczyło ? 



7 komentarzy:

  1. Rodzice Arii i dzieci Marlene :) Cos mi świta że słyszałam że te dzieciaki zagrają ale nie miałam pojęcia w którym odcinku. Jednak dobrze że wybrali Chada i Holly ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i sasha w housie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie zagrała, naprawdę, aż sama się wzruszyłam :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł z cyklem takich postów :) Ashley t. jako Hanna lub Alison, dobrze, że stało się inaczej. Lucy już jako mała była słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponowano Ashley Tisdale by wzięła udział w kastingu ta jednak odmówiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię tą aktorkę m.in. z Nie ma to jak hotel. Jest zabawna i nadałaby się do roli Hanny, ale nie lepiej niż Ashley Benson :)

      Usuń