sobota, 15 lutego 2014

Informacja dot. bloga i dla fanów od M. King

Witajcie! Od tej pory na blogu będzie nam pomagać Azumiczka. Ktoś na asku zasugerował nam, że powinnyśmy postarać się o pomoc. Przemyślałyśmy to i napisałyśmy do Azumiczki, gdyż pisze ona świetne opisy odcinków na inlovewithpll i startowała też na adminkę tutaj na blogu. Zgodziła się. Jest bardzo chętna do pomocy za co bardzo jej dziękujemy. Napisała, że jeszcze dziś postara się nam coś przesłać, więc myślę, że wieczorem albo wcześniej pojawi się post, w którym będzie mogli przeczytać coś od niej. To koniec informacji blogowych.

A teraz pewna informacja od M. King.


Pytanie do M.King: Ile będzie odcinków w sezonie 5? 10?
M.King: 25 odcinków w tym jeden świąteczny epizod. Widzę śnieg w mojej przyszłości.

Informacja o 5 sezonie potwierdzona! Wydaje mi się, że został on już kręcony, ale pewna w 100% nie jestem. Dodatkowo wiemy już ile będzie tam odcinków. Dla mnie M.King oficjalnie potwierdziła, że pojawi się w 5 sezonie odcinek zobaczymy bożonarodzeniowy odcinek. Jeszcze nie skończył się 4 sezon, a ja już jestem ciekawa co wydarzy się w specjalnym odcinku. A Wy jesteście ciekawi, co producenci wymyślą dla Nas w 5 sezonie?


1 komentarz:

  1. A właśnie zastanawiałam się kiedy będzie świąteczny odcinek :)

    OdpowiedzUsuń