czwartek, 6 lutego 2014

" Kolory nie grają roli"


Pewna anonimowa osoba na asku wysłała nam filmik zza kulis PLL - czarno- białego odcinka.

Jako, że nierozumiałam wszystkiego słowo w słowo, postaram się Wam po prostu przybliżyć o co w tym filmiku chodzi :)





;Gdy go oglądałam rozwiałam swoje wątpliwości, dotyczące " dlaczego sneek peaki są kolorowe". A odpowiedzi znalazłam właśnie w tym filmiku :)


Filmik to rozmowa z osobą odpowiedzialną za wymyślanie strojów w PLL.

Prawie, że pierwsze słowa, które wypowiedziały brzmią :

" Jeśli mam być szczera, to gdy przeczytałam scenariusz do tego odcinka, to nie miałam pojęcia co z tym zrobić ( ...) ...cokolwiek zrobię, może nie zadziałać, gdy...


                                                   Kolory nie grają roli !




" Trzeba było bardzo to obmyślać, co się stanie, gdy wybieraliśmy tyle kolorów, a teraz stają się one czarno-białe".



 W "wywiadzie"  , wypowiadały się także aktorki .

Shay: Dali mi zielone buty, fioletową sukienkę i trendowaty zielony... więc powiedziałam " Co Ty robisz?!".
A ona kazała mi sobie uwierzyć.(...) Wyglądamy trochę dziwnie, ale nie ważne jest to, co mamy na sobie i w jakich kolorach, ale jak to będzie wyglądać w czarnym i białym.

Scenarzysta:(...) Kiedy patrzymy na czarno- biały obraz, wygląda to po prostu... niesamowicie.

Troian śmiała się również z tego, że  wyglądają śmiesznie w takich dawnych strojach, ale jest to też niewygodne. I , że nie było ani jednego płaszcza, którego by nie założyła.



W tym krótkim wywiadzie, super jest, to, że pokazują nam też wiele scen z odcinka, co tym bardziej skłania do obejrzenia tego kilkuminutowego filmiku.

Przeczytałam też, że odcinek 4x19 rozpocznie się i skończy w kolorach.

Chociaż odcinek będzie pokazywał, tę złą stronę Spenc- z narkotykami- to jednak jedno jest pewne, że jeśli wszystko co będzie w czarnym i białym, będzie to jej "iluzja", to trzeba przyznać, że Spencer nawet na haju jest kreatywna :D






A Wy co sądzicie o tym filmiku ? Przypominam, że tłumaczyłam tak, aby wszystko miało sens, a nie słowo w słowo :)








               



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz