czwartek, 6 lutego 2014

Trzy nowe sneak peek'y z odcinka 4x19

Rebeka przesłała mi trzy nowe sneak peeki, które wydają się naprawdę ciekawe :)

To jak na razie pierwszy post, ale pojawi się ich dzisiaj więcej :)

http://25.media.tumblr.com/6ae61c94706af91eeaddb660a6d182e5/tumblr_n0fno6FaiB1rxyuiqo10_250.jpg#_=_
   
                                                                         ROZWIJAMY 






Na początek rozmowa Arii i Ezry w samochodzie:




Rozmowa Spenc, Hanny i Em :)





 I sytuacja,kiedy dziewczyny widzą Monę, która wynosi pewne papiery z gabinetu Ezry...
Wydaje mi się, że MOŻE Mona, tak naprawdę nie jest już A, ale chce chronić dziewczyny i zarazem zdemaskować Ezrę...ale to tylko moje domysły.





Dręczy mnie tylko jedno ...dlaczego filmik nie są czarno-białe ?

Filmiki wydają mi się bardzo ciekawe i mam nadzieję, że czegoś więcej w następnym odcinku się dowiemy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz