poniedziałek, 17 lutego 2014

Strona z pamiętnika w Shadow Play

W 4x19 mogliśmy zobaczyć jedną z stron pamiętnika. W tym poście znajdziecie jej tłumaczenie oraz przypuszczenie, co mogła ona oznaczać. Musimy pamiętać, że niektóre słowa zostały zamienione przez "A". Chociaż według mnie istnieje wielkie prawdopodobieństwo, że Spencer dokładnie pamięta tą stronę, dlatego została ona ukazana jeszcze w niezmienionej formie. Szczególnie, że dopiero po swojej "wizji" Spencer przejrzała dokładnie pamiętnik. Tekst został przetłumaczony przez Weroonę, za co serdecznie jej dziękuję.


Syrena
Popatrzcie na moją syrenę. Gdyby tylko wiedziała, ile ma siły. Mogłaby mieć, czego tylko by zapragnęła. Ale się boi. Zastanawia mnie, jaka by była, gdyby równie tak jak piękna, była silna. Na tym świecie możesz być czymkolwiek tylko chcesz, jeśli tylko nigdy nie będziesz słaby.

Syrena może w symbolizować tutaj Emily. Syrena to mitologiczna postać żyjąca w wodzie. Emily jest świetną pływaczką i część swojego życia spędziła w wodzie. Weroona przypomniała mi również, że Alison wspomniała kiedyś Emily, że nareszcie stała się ona silna. W 1 sezonie Emily faktycznie wyglądała na lękliwą, lecz piękną. Wyznanie o tym, że woli dziewczyny i walka z Lyndonem sprawia, że z dziewczyny emituje siła. 

A Wy zgadzacie się, że ta strona z pamiętnika jest poświęcona Emily? Czy może uważacie, że syrena symbolizuje inną postać?


1 komentarz:

  1. Od razu syrena skojarzyło mi się z Emily!
    +PS: genialny blog ;)

    OdpowiedzUsuń