piątek, 14 lutego 2014

Wrażenie z promo 4x20 i sneek peek


U niektórych z Was zapewne zaczęły się ferie, u niektórych zaczyna się weekend, a więc zapraszam do rozwinięcia postu :)













Na początek, pojawiło się już promo 4x20 .

Po sukcesie czarno- białego odcinka, sądziłam, że trudno będzie mu dorównać, ale...

Promo zapowiada, że odcinek też będzie fantastyczny ! A co najważniejsze, w tym odcinku będzie rozstanie Ezrii... zapowiada się bardzo emocjonująco i boję się, że sama się wzruszę, bo jak wiecie uwielbiam ich, jako parę :) I zapewne będzie mi ich brakowało...ale w głębi serca ( zabrzmiało to za bardzo poetycko ) mam nadzieję, że mimo to, że Ezra jest tym złym w 5 sezonie ( bo wiemy, że w 4 wszystkie pary się rozstają) ich losy się jakoś złączał i może Aria w jakiś sposób wybaczy Ezrze.









Tutaj możecie zobaczyć sneek peek, czyli rozmowę między Em, a Hanną o tym, jak powiedzieć Arii, o tym kim naprawdę jest jej chłopak.




Tutaj ponownie rozmowa między dwiema kłamczuchami  :)


I jak według Was zapowiada się nowy odcinek ? :)

2 komentarze:

  1. Odcinek zapowiada się świetnie, ale mi czarno-biały nie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że Ezra i Aria będą razem!! ♥

    OdpowiedzUsuń