wtorek, 6 maja 2014

Opis Cece


Cece jest bardzo ciekawą i dość osobliwą postacią. Z okazji tego, że dzisiaj już dowiemy się prawie wszystkiego, jeśli chodzi o PLL, to sądzę, że trzeba przypomieć sobie coś o Cece.
Post napisany przez Azumiczkę naszą tkz. redaktorkę.


CeCe Drake pojawiła się po raz pierwszy w trzecim sezonie. Dziewczyny wtedy myślały, że to Ali, ponieważ ma podobne włosy i głos. Współpracuje z Alison jako Red Coat. W dzień zaginięcia swojej przyjaciółki była ubrana tak samo jak ona. Jest oskarżona o zabójstwo Wildena.
- Alison brała z niej przykład. CeCe była z niej dumna kiedy dokuczała Paige, wysyłając listy miłosne jako Emily.
- CeCe powiedziała dziewczynom o ciąży Alison.
- Kłóciła się z Melissą w noc zaginięcia Ali.
- Powiedziała Emily, że Wilden spotykał się z Ali i prawdopodobnie to z nim była w ciąży. Odpowiedziała jej tez na pytanie kto zrobił zdjęcie tej trójki - była to Malissa.
- Gdy się pakowała, bo uciekała przed policjantem to miała czerwony płaszcz w walizce. To była wskazówka.
- Odwiedziła Monę w Radley jako Red Coat.
- Jenna się jej bała.
- Podsłuchiwała Ezrę i Arię, ubrana w czarną bluzę, gdy rozmawiali w jego domu.
- W Raveswood walczyła z Arią. Spadła. Potem niespodziewanie znikła.
- Była świadkiem walki pomiędzy Spence a Alison. Jessica zapłaciła jej by nikomu o tym nie mówiła


Co sądzicie o tej bohaterce? I jak, jesteście już po finałowym odcinku ?

Ja osobiście ( Magnolia) lubię Cece, chociaż mimo to, jest mi postacią obojętną. Za finałowy odcinek zaraz się zabieram, już nie mogę się doczekać!

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem odcinek finałowy była bardzo dobry. Spodziewałam się czegoś innego, ale było super. Dwa razy prawie się popłakałam: jak Ali opowiadała o tym, że jej mama ją zakopała i jak Ezra upadł i Aria krzyczała, chociaż nie przepadam za tym bohaterem o 1 sezonu :)
    Mam nadzieję, że ktoś kto nie oglądał nie przeczyta tego spileru. Jednak jak to zrobił to bardzo przepraszam, bo wiem jak to jest przeczytać spoiler (miałam tak z tym, że Mona jest A)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też płakałam w tych samych momentach ;)
      Odcinek świetny, całkowicie inny od wcześniejszych- lepszy! Wreszcie powróciło PLL :)

      Usuń