sobota, 5 kwietnia 2014

Podsumowanie ankiety 7

Witajcie !
Mimo że "mojego odejście" pojawią się jakieś posty...bo nadzwyczajnie  w świecie tęsknię za blogowaniem tutaj i za Wami :)
Konkurs na adminkę nadal trwa ( proszę o wysyłanie dwa razy tego samego maila, ponieważ czasem mogą nie dojść ), ale ja wracam. Postaram się pisać codziennie. Mam nadzieję, że nie zrobiłam za dużego zamieszania.
Dobra, na blogu dobiegła końca ankieta 7, o której dowiecie się więcej w rozwinięciu :)






                                                  Czy Ali powiedziała kłamczuchom całą prawdę ?

To chyba jeden z ciekawszych wątków finałowego odcinka. 


LICZBA GŁOSÓW: 49 - Jest to "rekord" blogowy w ankiecie, za co ogromnie Wam dziękujemy ;)

Tak, była całkiem szczera - na tę odpowiedź zagłosowało 20 % osób.
Czegoś ważnego nie powiedziała - Na tę odpowiedź zagłosowała zdecydowana większość, czyli 89 % osób.
Wszystko zmyśliła - Tutaj, głos swój oddało zaledwie 8 % osób.
Gdybym ja miała zagłosować, zrobiłabym tak, jak większość i "zaznaczyła" odpowiedź drugą- Czegoś ważnego nie powiedziała - Musimy pamiętać "To Ali!", to ta sama osoba, która wciąż kłamie. Na pewno czegoś ważnego nie powiedziała, no bo wystarczy spojrzeć, na to, że wiele wątków nie zostało poruszonych.

A Wy na co głosowaliście?


                                                           

2 komentarze:

  1. Na drugą. Na pewno czegoś ważnego nie powiedziała, bo przecież to Ali :D

    OdpowiedzUsuń