wtorek, 1 kwietnia 2014

Szukamy adminki i moje odejście.



Drodzy Czytelnicy,
Sama nie wiem co napisać.
Odchodzę - a raczej odchodzę na pewien czas. 
Może to być miesiąc, lub dwa. Chodzi tu o moje egzaminy. Są dla mnie bardzo ważne, a muszę się na nich skupić. Przez kilka dni niektórzy z Was utwierdzali mnie w przekonaniu, że powinnam odejść. Może to nie przez nich, nie przez hejty, ale muszę, przepraszam.

Aby przez ten czas nie było całkowitej ciszy na blogu ...

POSZUKUJEMY ADMINKI - która pisałaby posty. Jeśli w tym czasie się Wam spodoba, będzie mogła zostać z nami na dłużej :)

Piszcie swoje zgłoszenia na nasz mail : talkaboutpll@wp.pl
W e-mailu możecie wysłać jakąś teorię napisaną przez Was, opis postaci, lub coś co chcielibyście publikować na blogu.
Mam nadzieję, że będziecie chętni i potraktujecie to jak dobrą zabawę :)
Tylko jedna osoba, może zostać adminką/ adminem ale inne prace, będą także opublikowane :)



3 komentarze:

  1. Każdy blog teraz ich poszukuje! Jakaś epidemia! Wikada odchodzi - Eunice szuka, Ajtyna zawiesza i szuka, Rebeka odchodzi i ty. Dobrze, że ja pierwsza wystawiłam swoje "ogłoszenie" i w porę zdążyłam kogoś znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam.
      Czyli moje posty kto będzie publikował?
      Może zostanę redaktorką? Nie chce być adminkom :)

      Usuń
    2. Twoje nadal będziemy publikować :D
      Jeśli chcesz być redaktorką, to jasne :)

      Usuń