wtorek, 29 kwietnia 2014

Hannily

Jak mogliście przeczytać w poprzednim poście chciałam dodać nową serię notek i będą to opisy przyjaźni Kłamczuch. Dziękuję osobie, która napisała też inne pomysły i na pewno wykorzystam je w niedalekiej przyszłości;)
A teraz zapraszam do opisu Em i Hanny:)
Bardzo lubię przyjaźń między tymi dziewczynami, u mnie jest na pierwszym miejscu, a zaraz za nią Em i Aria. Dziewczyny zawsze mogły na siebie liczyć. To Hanna dowiedziała się pierwsza o orientacji Emily i od razu ją zaakceptowała. Można powiedzieć, że są przeciwieństwami: Em raczej cicha i spokojna, a Hanna sarkastyczna i bardziej śmiała.
 
Z racji, że Hanna jest modnisią, a Em mniej obchodzą takie rzeczy, Han często pomaga jej z wyglądem i sprawami tego typu.
 
No i, strasznie fajnie się na nie patrzy razem. Może właśnie dlatego, że są tak różne i jednocześnie świetnie się dogadują. Chwilami wygłupiają się razem, a innym razem troszczą się o siebie. Szczególnie można to zauważyć, gdy Emily musiała zamieszkać z Hanną
 


Lubicie ich przyjaźń? Może macie ulubione sceny z nimi? Piszcie też jak podoba Wam się nowa seria:)



13 komentarzy:

  1. Zacznijcie dokładniej oglądać serial albo szczegółowiej weryfikować swoje informacje. Skąd Ci się wzięło, że Emily postrzeliła Caleba ? Przecież nawet twórcy serialu wyjaśnili, że zrobił to Nate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co jeszcze czytałam, wynikało, że to Em to zrobiła, ale może masz rację.

      Usuń
    2. jak to Nate on wtedy nie żył!!!

      Usuń
    3. to nie była Em! Zgadzam się. Zacznijcie oglądać dokładniej serial.

      Usuń
  2. Emily postrzeliła Nate, a Nate Caleba? Bo ja osobiście tego wątku w ogóle nie pamiętam :) Czy ktoś mi napisze w którym to było odcinku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3x12. Ja osobiście nienawidzę Emily, a lubię Hannę (może nie bardzo, ale jest do zniesienia) i szczerze jakość nie przepadam za ich przyjaźnią.

      Usuń
  3. Ja też lubię ich przyjaźń. Są prawie na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://pll-fansite.blogspot.com/ na tym blogu jest ten sam sykl. One ściągnęły czy wy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że ktoś napisze taki komentarz.
      Nikt nie ściągnął. ;)

      Usuń
    2. http://pll-fansite.blogspot.com/2014/04/cyklprzyjaznie.html

      Napisałam"Pragnę zaznaczyć, że taki cykl pojawił się na innym blogu, jednak znacznie różni się od mojego, więc oszczędźmy sobie zbędnej dyskusji :)"- Hmm..jak widać, chyba nie poskutkowało...

      Usuń
  5. Patrz na date i godzine. Tu byl wczesniej. Ale ldzie nauczcie się wreszcie, że tematyka postow bedzie sie powtarzyc bo blogi pisza o tym samym serialu! Czy zdajecie sobie sprawe że slowo kopiuje odnosi sie do kopiuj i wklej czyoi jak ktos ma slowo w slowo to samo! To już żenujące i straszne jak cqgle sie czyta na kazdym blogu o pll że ktos od kogos sciagnal bo tytul postu ten sam, bo to samo zdjęcie, bo to samo imie -_- serio? Przez takich ludzi jak wynie ch e sie czytac blogow a przez to nawet jestem nawet niechecona do serialu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu był wcześniej ten post (o hannily), ale cały cykl był wcześniej tam...

      Usuń
  6. Nikt od nikogo nie skopiował. Nie widziałam wcześniej takiego cyklu i chciałam go dodać. Może notki będą o tych samych przyjaźniach, ale każda autorka opisze je w inny sposób. Jeśli komuś to przeszkadza to zawsze można czytać cykl tylko na jednym blogu i nie awanturować się.

    OdpowiedzUsuń