czwartek, 30 października 2014

Tyler Blackburn - główna rola w filmie!



Jak tylko zobaczyłam tą informację na filmwebie to musiałam Wam ją napisać. Może niektórzy już wiedzą. Serialowy Caleb zagra w filmie "Love Is All You Need".
O roli:

"Akcja filmu odgrywa się w alternatywnej rzeczywistości, gdzie homoseksualizm jest normą. Blacburn zagra chłopaka, który zakochuje się w dziewczynie (Emily Osment - grała w kilku diney-owskich produkcjach. Ich romans wkrótce staje się sprawą publiczną i oboje zostają napiętnowani przez wrogi im tłum homoseksualistów"

Dość oryginalny pomysł. Nie słyszałam o takiej produkcji, ale teraz jest moda właśnie na takie filmy zauważyłam. Mam jednak zamiar obejrzeć nie tylko ze względu na Tylera, ale również jestem ciekawa realizacji.
A Wy co o tym sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz