niedziela, 19 października 2014

Tweet od Marlen!

Właśnie wróciłam do domu z podróży, więc postanowiłam na zakończenie weekendu wstawić Wam króciutką informację od Marlen, którą podesłaliście nam na asku :)


https://38.media.tumblr.com/9a3e7a79b1ffba36414ec0e0ba5563dc/tumblr_ndonmlh7TG1sle1gno1_500.jpg#_=_
Troian:
 Będę szczerze płakać i będę bardzo zła jeśli serial skończy się na tym, że Spencer budzi się w stodole, a wszystko będzie wielkim snem...

Marlen:
Mogę Cię zapewnić, że tak się serial nie skończy.

W sumie ja też bym się popłakała i byłabym i byłabym chyba zła :D

No i jeszcze jednen ciekawy tweet:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEimhl36smTQpuSNdNyQScXIfPGuWZZhIBJjESZaLJx1NfGDQR7lSY_zzugA039-68yySH4KuOLFN_fMNPGNjrNFdKdqJJKAqhhb73acoqAFE3a2g7Cc8_Pcl5Dvh5p0h68ZDsfVMEG9KeSQ/s1600/Screenshot_1.png

Widz:
Kiedy zaczęłaś pisać scenariusz do PLL, czy zdecydowałaś już kto będzie A?

Marlen:
Originalne A, tak. "Big A" przyszło do mnie w sezonie drugim. Przed odkryciem oryginalnego A. Przed kradzieżą gry Mony przez A.

 Ten tweet daje dużo do myślenia. Planuję napisać post, o postaciach które pojawiły się w tym czasie i stopniowe ich analizowanie :) Co o tym myślicie?

Jak podobają się Wam wskazówki Marlen? :)

4 komentarze:

  1. So mad w tym kontekście oznacza tyle co bardzo zła, a nie zakręcona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, właśnie się zastanawiałam, w jakim kontekście to napisać ;) Zaraz poprawiam!

      Usuń
    2. Widac jak zaraz poprawilas

      Usuń