niedziela, 19 października 2014

TOP 14 creepy moments (13)





Hej, zapraszam do odsłony kolejnego miejsca w cyklu:



                                                                          Miejsce 13





Spencer i sauna (3x20)

Nie muszę chyba przypominać tej sceny, każdy pewnie dobrze ją pamięta. Przynajmniej ja pamiętam ją dobrze do dzisiaj. Ale, jeśli nie pamiętacie, działo się to kilka odcinków po tym, jak Spencer zdemaskowała Toby'ego jako A.  Cały fragment możecie jeszcze raz zobaczyć tu:

Ja miałam niezłego stracha podczas tej sceny. Potem, jak Spencer wyszła, odetchnęłam z ulgą:D

Co myślicie o tej scenie? Uważacie, że jest na dobrym miejscu czy przydzielilibyście ją gdzie indziej? A może w ogóle nie była dla Was straszna? Piszcie ;)

3 komentarze:

  1. masakryczna była :o
    zastanawia mnie tylko czy to Mona czy Toby
    ją zamknął wtedy...

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie był ten sam odcinek, w którym odkryła, że Toby jest w A-Teamie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie. Nie wiem czemu, ale byłam przekonana, że to ten sam odcinek. Dzięki za poprawienie mnie :)

      Usuń