poniedziałek, 20 października 2014

Specjalny odcinek Halloweenowy!


Witajcie!

Jak wiecie już w tę środę 22 października będziemy mogli obejrzeć specjalny odcinek, naszego serialu Pretty Little Liars! Bardzo się z tego cieszę. Postanowiłam dodać, nie za długi post o tym odcinku!
Zainteresowanych zapraszam do środka :)




Na początek zapraszam Was do obejrzenia promo i sneak peeka z przyszłego odcinka!


Będzie to odcinek, w którym zobaczymy wywiady z aktorami, ich przemyślenia i wskazówki. Będą też odpowiadać na pytania widzów.

Bardzo podoba mi się ten pomysł, ze względu na to, że możemy zobaczyć dziewczyny "we własnej skórze", będą sobą. Zobaczymy prawdziwe PLL!

Mam nadzieję, że dostaniemy sensowne podpowiedzi.
Nie oczekuję, rozwiązań na tacy, ale konstruktywnych wskazówek, dzięki którym możemy powymyślać teorię i wspólnie dyskutować o serialu.

Ciekawie będzie zobaczyć Pretty Little Liars, z innej strony, strony twórców, aktorów itd.

Może i oni zdradzą nam, jakie są ICH teorie? :D

Jestem pozytywnie nastawiona i mam nadzieję, że twórcy nas nie zawiodą, przeciwnie zaskoczą i zdziwią równocześnie.

Jestem ciekawa, Waszych opinii.

Czy podoba Wam się tak specjalny odcinek, czy też wolelibyście tradycyjnie straszny halloweenowy epizod serialu? :)

Mam nadzieję, że dziewczyny będą ciekawie odpowiadać i będą po prostu sobą!


3 komentarze:

  1. Nie wiecie gdzie można obejrzeć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy nie za późno, ale ja oglądałam na SerialeOnline ;)

      Usuń
  2. Jaki to numer odcinka i jaki sezon? Jest na kinomanie ten odcinek?

    OdpowiedzUsuń