sobota, 1 listopada 2014

TOP 14 creepy moments (3 ostatnie miejsca) FINAŁ

Dzisiaj zapraszam na 3 ostatnie miejsca z TOP-ki. Sceny naprawę przyprawiają o dreszcze.
Miejsce 3

Wszystkie sceny z Moną w Radley były naprawdę straszne. Ja akurat wstawiłam gifa z tej sceny, pewnie bardzo popularnej, ale chodziło mi o wszystkie sceny w szpitalu psychiatrycznym z jej udziałem.




Miejsce 2


Aria w trumnie (3x13)

To był odcinek Halloweenowy. Królowa Kier dosypała Arii coś do napoju, a potem zamknęła ją do trumny z Garrettem. Ja bym zawału dostała. Już sam fakt zamknięcia w trumnie jest przerażający.
zobaczcie  Jedno jest jednak dziwne. Wydaje mi się czy ona zmieniła strony w ujęciach?
Jest coś jeszcze bardziej strasznego ona mogła wypaść z pociągu.

Tradycyjnie fan art:

seven devils



Miejsce 1!
Na to miejsce czekaliśmy od wielu dni, teraz wreszcie możemy Wam je zaprezentować:

Pewnie niektórzy z Was domyślili się finałowej sceny TOP 14. Sądzę, że naprawdę zasługuje ona na tytuł: Najstraszniejszej sceny z PLL!!!
Lalkę tą widzimy w odcinku 2x24. Ja, przyznaję, nie odskoczyłam gwałtownie, gdy pokazano nam tą scenę, bo zamknęłam oczy, gdyż bałam się spojrzeć :D 
Tu możecie ją sobie przypomnieć


To już niestety koniec tej zabawy, ale myślę, że jeśli nadarzy się okazja, to powtórzymy jeszcze coś takiego. :)
A jak Wam podobała się "seria"? Chcielibyście jeszcze zobaczyć coś w tym stylu? Podzielcie się swoją opinią i, oczywiście relacją, jak spędziliście (a może nadal spędzacie) Halloween ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz