środa, 12 listopada 2014

Co wiemy o Calebie?

Poddaje się. Nie umiem znaleźć żadnych fajnych nowych zdjęć :(

Kolejną osoba, którą opiszę jest Caleb. Lubiłam go w pierwszym i drugim sezonie, teraz jest mi obojętny, a nawet czasami mnie denerwuje... 









-jest chłopakiem Hanny;
-dzieciństwo spędzał w rodzinach zastępczych;
-w przeszłości pracował dla złodziei samochodów;
-nie lubi Alison;
-ma dwóch braci;
-jest dobrym hakerem;
-mieszkał w szkole;
-pierwszy raz zobaczyliśmy go w serialu jak pomagał Em skontaktować się z Mayą;
-mieszkał u Hanny w piwnicy;
-mieszkał u Lucasa;
-na początku znajomości Haleba on pracował dla Jenny i szpiegował Hannę;
-Hanna straciła z nim dziewictwo;
-by pomóc dziewczynom współpracował z Paige, a później z Toby'm;
-włożył krowi mózg do szafki Mony (jak wiedzieli, że jest A);
-został postrzelony przez Lyndona;
-całował się z Moną;
-odwiedził Monę w Radley;
-odblokował video-bloga Mayi
-poznał swojego ojca, wcześniej myślał, że to jego wujek;
-pojechał by rozwiązać zagadkę Ravenswood (nie obejrzałam go do końca);
-przeżył traumę po tym wszystkim;
-uderzył w twarz Zacka jak dowiedział się, że przystawiał się do Han;
-ma problem alkoholowy;
-brał udział w misji Mona&Spencer w Radley;







Coś jeszcze o nim wiemy? Czuję, że coś pominęłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz