poniedziałek, 6 stycznia 2014

Wiele informacji i...


http://24.media.tumblr.com/tumblr_m65o0o4Rb71rzt41jo1_500.jpg#_=_
W tym poście będzie dużo. ...oczywiście. ....rzeczy z aska xP
Kilka informacji i zapowiedzi na kolejne posty:)
Piszę gl znów w podróży,  więc wybaczcie za estetykę postu:) jak będę mieć (nareszcie!) lepszy internet to,  to naprawie:)
A teraz.....rozwijamy:)



Na początek. ...kilka wyjaśnień,  informacji.
Dla osób,  które nie wchodzą na aska, informacja taka, że ten czas był w tym sensie trudny, bo miałam słaby internet i dlatego z mojej strony było mało zaangażowania:(
Ale dzięki Rebece (DZIĘKUJĘ) zawsze jakiś post się pojawił i mamy nową szatę graficzną :)
Skończył się czas wolnego i świąt,  dlatego wracamy do starego porządku,  czyli jednego postu dziennie:)
Zawsze może coś się przydarzyć i na blogu mogą się pojawić dwa, lub więcej postów dziennie:)
Ale nie denerwujecie się,  jeżeli nagle jakiegoś dnia postu nie będzie,  oznacza to, że albo mam słaby internet, albo po prostu nie mam jak wstawić postu, ale trzymajmy się tego, że wszystko będzie dobrze:)
Wiem, że zaniedbałam posty "zmiany kłamczuch", za co przepraszam, spróbuje to nadrobić już niedługo,  ale jak na razie, mamy jeszcze przed sobą NOWY  odcinek PLL i mam zamiar napisać pewną teorię ;)
Nie napisałam też,  jak obiecywałam wrażeń z pół finałów itp. ze wszystkich sezonów,  ale znów to samo ( internet) mi w tym przeszkodził.
Jeszcze ostatnia sprawa Ask -też go zaniedbałam, za co już dziś wieczorem się zabiorę:)
Uff... po dość wyczerpującym stosie informacyjnym ..... zapraszam, na ....stos różnorodnych informcji:)

FRAGMENT SCENARIUSZA 
Pomijam początek,  który jest opisem.
(dostałam informacje, że ta scena, już była, ale z racji tego, że sama tego nie pamiętam, to zaostawię)
Sypialnia Toby'ego . Dzień.Flashback.
(.....)
Na oknie są motocykle i samochodziki.
Alison "Więc to są Twoje zabawki?".
Ali naciska na nie, wykonując klasyczny trik.
Toby idzie nad nią i zabiera jej zabawki.
Wnioski:
Fragmet krótki. ..ale wnioski zawsze, można jakieś mieć ^^
Pokazuje nam on, że Toby miał więcej wspólnego z Alison...
Raczej nigdy jej nie lubił,  ale coś (może jakieś zdarzenie ) ich połączyło.
No właśnie. .. może pożar i sprawa Jenny?
Albo Ali, chciała go ( jak to mając w zwyczaju ) za szantażować i w czasie tego dialogu, coś padło,  co w tym fragmwncie nie było nam dane zobaczyć. ...Może. ..wiedząc,  że Toby ma na nią jakiegoś haka,uważa, że to on jest A? I składa mu wizytę,  w której między wierszami chce mu pokazać,  że ona go podejrzewa ...i jej nie ucieknie. ...
Kto wie, może za tekstem "Więc to są , te Towoje zabawki", kryje się to, że szantażowanie i gnębienie jako A, jest lepszą zabawą,  niż bawienie się samochodzikami.
Bo w PLL, raczej niemożliwością jest, aby flashback, był ot, tak...bez powodu:)















Tweet od Marlen
 

"Nigdy, nie mów nigdy"-Tęsknimy za Mayą, nie ma żadnej szansy, aby wróciła,  tak jak Alison?
Szczerze, mówiąc,  ja byłabym lekko zdezorientowna, jak i poirytowana takim przebiegiem sprawy (jeżeli by się ona zdarzyła).
Mam nadzieję, że twórcy PLL wiedzą,  co to umiar i nie przeprowadzą jej z zaświatów xP
Pomijając to, że związek Emayi (mam nadzieję,  że dobrze napisałam) nigdy szczególnie mnie nie wkręcił, to powrót kolejnej miłości Em, byłby dla niej kolejnym ciosem, a po drugie, wydaje mi się,  że Maya nie miała jakiegoś związku ze sprawą A i Alison, więc nie widzę powodu, aby ją znów nam ukazywać:)


Ciekawostka(chyba xP)
 


Już na koniec, chciałam się z Wami podzielić moim obserwacjami :)
Na końcu posta znajdziecie zdjęcie Haleba...
"Spędzili noc, na szukaniu Mony".
Przeglądając zdjęcia na tablecie z aska od Was, patrzyłam na to zdjęcie. ..zdjecie, jak zdjęcie....
Już miałam przejść dalej, ale....czy to na pewno Haleb?
Może mam jakąś obsesje, albo coś,  ale przypatrzcie się twarzy ( zakrytej) Hanny....czy ten nos, to nos Hanny ? XD
Przecież,  ona tak nie wygląda xP
Może ja coś przeoczyłam, albo mam coś z oczami, ale nie wydaje mi się aby to była Hanna!
Nie wiem czy taka wielka produkcja pozwoliłaby sobie na taką wpadkę. .
Może to była statystka, bo jak widać,  Hanny tu nie widać,  a po drugie jej włosy też tak dziwnie wyglądają ^^
Można też zauważyć,  że prawdopodobna Hanna ma długie włosy,  czylu musiało to być już dawno...no chyba, że Caleb będzie szukał Mony z kimś podobnym do Hanny...
Sama nie wiem  xP
To pytanie tygodnia ^^
Zamieszczam jeszcze mój jeden z ulubionych gifów ( obserwujcie twarz Spencer xP Padłam)
Co o tym wszytkim myślicie? I jak tam, przed kolejnym odcinkiem PLL?

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog. Genialne posty. Będę wchodzić częściej

    OdpowiedzUsuń