sobota, 18 stycznia 2014

Post informacyjny

Post typowo informacyjny, jeżeli nie lubisz takich postów to nie czytaj go ! Jednakże znajdą się w nim ważne informacje :)


        Roooozwijamy :)



Nie dało się zauważyć, że przez pare dni...z prowadzeniem bloga, było słabo, tłumaczenie się jest raczej zbędę, dlatego przedstawiam Wam po prostu plan kolejnego działania 

1. Dzisiaj pojawi się dosyć dużo postów ( postaram się !) .
 
2.Między innymi; "Okiem Magnoli 4/15" itp.
 
3. Ja w przeciwieństwie do Rebeki, zaczęłam dziś ferie...więc od jutra(  19.01.14) nie ma mnie w domu, a co najważniejsze będę w miejscu ze słabym zasięgiem do internetu :(
 
4. Dlatego postaram się pisać posty, ale nie będą one codziennie. Na pewno z mojej strony nie możecie oczekiwać " Okiem Magnolii 4/16", ponieważ nie będę miała możliwości go obejrzenia w przyszłym tygodniu.
 
5. Post od Rebeki pojawi się późnym popołudniem, lub wieczorem.
 
 
POSTY KTÓRYCH MOŻECIE SIĘ SPODZIEAĆ W NIEDŁUGIM CZASIE { nie tylko dzisiaj}:
 
- Opis Haleba
 
- Wrażenia z odcinka 4/15
 
- Teoria o Big A.
 
- Kolejna dawka " askowych inforacji".
 
- Zmiany kłamczuch - początek sezonu 4.
 
-Opis Alison
 
- I pewna zabawna niespodzianka :)
 
 
 
 
 
 
Jeśli macie jakieś inne propozycja to piszcie na asku, w komentarzach :)
 
 
 
 
 


 

2 komentarze:

  1. Proszę jak najszybciej dajcie posdumowanie 4/15. Jestem bardzo ciekawa waszego zdania

    OdpowiedzUsuń