niedziela, 5 stycznia 2014

Aby Was zanudzić, kolejne spoilery :)

   
POST ZAWIERA SPOILERY  Z SERIALU!!!! 
 

Już tylko kilka dni do kolejnego , oczekiwanego odcinka PLL :)
Tak , więc czas na powolne kończenie tygodnia spoilerów, chociaż jest ich o wiele więcej :)
Jest to taki bardzo....bardzo....wielki post, nie dlatego, że długi, ale znajdziecie tu WIELKIE spoilery....
A więc, zaczynamy :)


To fragment scenariusza:

Aria: Ezra, możesz wstać, słyszysz mnie? Nie waż się zamykać oczu !

On patrzy na nią z lekkim uśmiechem, który przecina jego usta,jego oczy się zamykają.

Aria: Nie, Ezra, proszę nie !

Dla wyjaśnienie- Ezra zostaje postrzelony, ale scenariusz nie mówi w prost czy przeżyje...ale jednak z wiedzą, o tym, że ktoś umrze, możemy się tego domyślać. 

Ze spoilerów możemy dowiedzieć się też,  że pozostałe klamczuchy, gdy dowiedzą się o prawdziwym obliczu Ezry, nie będą wiedzieć jak to powiedzieć Arii...

Według mnie (opierając się na spoilerach) wydaje mi się,  że Ezra umrze...a Alison otrze się o śmierć....i to ona strzeli do Ezry:(

Ale to tylko moje domysły :)

A Wy, jak sądzicie? Ezra przeżyje, czy śmiercią "odkupi" swoje winy?


         




14 komentarzy:

  1. Jak dla mnie on nie jest taki zły jak sądzimy. Może i nie jest drugim Tobym ale... Ciekawe jest to że w tym samym źródle z którego wzięliście to jest napisane że Ezra uważa Big A za mame Ali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze ja nie czytałam tego tylko Magnolia, więc nie wiem co tam jest napisane :) Ale ciekawe, ze Ezra uważa mamę Ali uważa za Big A, czy to oznacza, ze on sam nie wie dla kogo pracuje? Albo kłamie? Może zły nie jest, bo dla mnie w pewnym momencie na prawdę zakochał się w Arii, ja mam nadzieje, że on będzie miał bliźniaka :D A pewna nie jestem czy Toby jest aż tak dobry i czy też nie kłamał :)

      Usuń
  2. Nie podoba mi się wygląd waszego bloga. Jest nieestetycznie. Powinniście też dawać konkretne tytuły postów, bo wasza ostatnia zakładka w takim razie nie ma sensu. I tak nie znajdę jakiś tam gifów czy informacji pod nazwą: "Sorry + kilka rzeczy na zamówienie" ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dopiero zacząłeś/łaś czytać bloga i widziałaś poprzedni wygląd bloga i masz porównanie, jeśli chodzi zakładkę to jest ona jeszcze cały czas dopracowywana i pojawią się nawiasy, w których będzie tak jakby krótki opis, co jest w poście, w kilku się już pojawiło, niestety też brakuje nam czasu, więc to uzupełnienie pojawi się do końca tygodnia, postaramy się również pisać dokładniejsze tytuły, dziękujemy za szczerą opinię, oczywiście bierzemy ją pod uwagę, jeszcze raz dziękujemy! :)

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że to nie Ezra umrze, bo czytałam gdzieś, że ma się coś stać jakiejś kobiecie. W głowie mam Alison lub Jennę, bo widziałam spoilery, że z jakiejś rzeki (?) zostanie wyłowione ciało Jenny, ale gdzie indziej było napisane, że między Ezrą i Alison odbędzie się bójka na dachu i jedno z nich bardzo ucierpi, ale uważam, że żadne z nich nie zginie. Jak dla mnie BIG A to Wren...absurdalne, ale jako Julian Morris powiedział kiedyś "Między miłością a nienawiścią jest bardzo cienka granica"- Wren kocha Spencer...
    Pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że to nie Ezra umrze, bo czytałam gdzieś, że ma się coś stać jakiejś kobiecie. W głowie mam Alison lub Jennę, bo widziałam spoilery, że z jakiejś rzeki (?) zostanie wyłowione ciało Jenny, ale gdzie indziej było napisane, że między Ezrą i Alison odbędzie się bójka na dachu i jedno z nich bardzo ucierpi, ale uważam, że żadne z nich nie zginie. Jak dla mnie BIG A to Wren...absurdalne, ale jako Julian Morris powiedział kiedyś "Między miłością a nienawiścią jest bardzo cienka granica"- Wren kocha Spencer...
    Pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieje, że to nie Alison umrze, bo tak bardzo chciałam i długo czekałam, aby wróciła do dziewczyn, gdy się już doczekałam to po prostu nie powinno się tak skończyć :( i mam nadzieję, że się nie stanie. Jenna z tego, co pamiętam z ostatnich odcinków jest w szpitalu, bo Em właśnie wyłowiła ją z rzeki. A co do Wrena możliwe, że jest zamieszany z A, na pewno ma coś wspólnego z RC.

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że to nie Ezra. To nie w stylu producentów PLL żeby tak szybko zakończyć wątek i to w taki sposób :)
    Bardzo fajny blog. Obserwujemy i liczymy na rewanż, jeśli jesteście również fankami Rvnsd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że Ravenswood oglądałam i zamierzam nowe odcinki też oglądać, ale jako wcześniej nie interesowałam się blogami na temat tego serialu, ale jak weszła na wasz blog to się zakochałam i to będzie pierwszy blog o Ravenswood jaki zacznę obserwować i czytać posty :) Jak znajdę czas to dodam do polecanych :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękujemy, twój blog oczywiście ląduje również u nas na bocznym pasku :)

      Usuń
  6. Na filmwebie czytałam że Ezra zostanie postrzelony przez kogoś ( pewnie Ali ) . Ale nie wydaje mi się żeby to on zginął bo to jest jedna z głownych postaci w tym serialu - poza kłamczuchami . I na filmwebie przeczytałam że Ali nie umrze na 100% ! Nie wiem czy te spoilery są prawdziwe, ale mam nadzieję że tak ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką wielką nadzieję, ze okażą się prawdziwe! (no może nie z Ezrą, jeśli zostanie postrzelony i coś poważnego mu się stanie, ale w szpitalu mógłby wylądować za wszystkie winy, które uczynił dziewczyną) :]

      Usuń
  7. Tylko nie Ezra ! jeśli ktoś miałby odkupić swoje winy to ALI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak Ezra umrze...to się fochnę na serial xP

      Usuń