piątek, 7 marca 2014

Zdjęcia z 4x24

Pojawiły się oficjalne zdjęcia z finałowego odcinka sezonu 4. Oczywiście musicie je zobaczyć, innej sytuacji sobie nie wyobrażam. Zdjęcia z strony http://analyzinga.tumblr.com/. Powiem tylko, że odcinek zapowiada się emocjonująco, podczas niego będzie się naprawdę dużo dziać! I mam nadzieję, że nareszcie otrzymamy utęsknione odpowiedzi. Nie przedłużając zapraszam do obejrzenia zdjęć.

 
Więcej zdjęć w rozwinięciu


 
 
 
 

 

A jakie są Wasze oczekiwania względem 4x24? Podobają się Wam zdjęcia? Jesteście zniecierpliwieni? Ja mam mieszane uczucia - chcę w końcu odcinek 4x24, ale nie chcę przerwy pomiędzy 4B, a 5 sezonem. Jak widzimy wraca Noel, jestem ciekawa jak rozwiną jego wątek.


1 komentarz:

  1. Alison ma wszystko powiedzieć dziewczynom, chcę się w końcu dowiedzieć czy chociaż trochę dobrze myślałam co się działo gdy zaginęła.
    Ja też nie chcę odstępu :(

    OdpowiedzUsuń