poniedziałek, 17 marca 2014

Liebster Award



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


 No to zapraszam do rozwijania :D





Jest to nasza pierwsza nominacja do tej nagrody- będę pisać o moich odczuciach, bo nie wiem jak to u Rebeki ;)

Na początku chciałam Wam ogromnie podziękować, bo nie zdajecie sobie sprawy, jak blog i Wy- czytelnicy jesteście dla mnie ważni. Każdy post, komentarz jest ogromnie miły. A prowadzenie bloga to naprawdę fajna rzecz, ale bez Was by jej nie było.
Tak tu Was podkreślam, bo chcę dodać, że wybiło nam na blogu 20.000 wyświetleń.
Jest to naprawdę niesamowita rzecz i oby dalej !

Czas na pytania:

 1. Twój ulubiony przedmiot szkolny?

Magnolia : Uwielbiam przyrodę, historię i polski. Przyrodę ze względu na moją ukochaną nauczycielkę, a pozostałe przedmioty tak po prostu :D

Rebeka: Troszkę myślałam nad odpowiedzią do tego pytania. Najchętniej unikałabym szkoły, a z przedmiotów ciężko mi wybrać  ten ulubiony. Postawiłabym w końcu na 3 przedmioty- plastyka, biologia i chemia ( składam papiery na profil biologiczno- chemiczny i stwierdziłam, że głupio byłoby ich nie uwzględnić)

2. Twój ulubiony sport?

Magnolia: Kocham jeździć konno. To chyba mój ukochany sport, który mogłabym uprawiać codziennie. Jeśli miałabym wybrać coś jeszcze, to na pewno pływanie.

Rebeka:  Pływanie, jeśli chodzi jednak o sporty, które uprawia się w szkole na sali gimnastycznej to badminton i koszykówka.

3. Twój ulubiony film?

Magnolia: Kocham wszystkie dobre filmy :P Uwielbiam "You have a massage", "Cast Away", "Ojciec Chrzestny" i wiele, wiele innych.

Rebeka: "Zakochana Złośnica".


4. Jaką masz pasje/hobby?

Magnolia : Granie na skrzypcach, pisanie, no i blog, oczywiście :) A no i czytanie, jazda konna.
Rebeka: Powiedzmy rysowanie, prowadzenie bloga stało się po części moim hobby.

 5. Ile masz lat?

Magnolia: 13 lat.

Rebeka: 15 lat, ale rocznikowo 16 (3 klasa gimnazjum - tak jestem gimbusem :D)

6. Twój ulubiony sklep odzieżowy?

Magnolia : Szczerze...nie mam :D

Rebeka: I tu rodzi się problem z moją odpowiedzią, nie posiadam ulubionego sklepu odzieżowego. Sprawa wygląda tak (przeważnie) jadę z rodzicami, przyjaciółkami to centrum handlowego (czasami do Arkadii i z przyjaciółkami chodzimy po różnych sklepach) i wchodzę do najprzeróżniejszych sklepów (chyba najczęściej Orsay, house, H&M - przynajmniej tak pisze na metce pierwszych lepszych dorwanych przeze mnie ciuchów) i jak coś mi się spodoba to kupuję, nie patrzę jaki to sklep, więc często nawet nie pamiętam jakie odwiedziłam.

7. Twoje ulubione piosenki?

Magnolia: "People help the people", Skinny Love".

Rebeka: Moimi ulubionymi piosenkami są piosenki z PLL :D

8. Twoi ulubieni wykonawcy?

Magnolia: Jakoś tak wyszło, że Lucy Hale :)

Rebeka: Muse (przynajmniej tego zespołu najczęściej słucham jak jestem z przyjaciółką) i Lucy Hale.

9. Twoja ulubiona książka?

Magnolia: Jest ich za dużo aby wymieniać, ale zdecydowanie najbardziej lubię "Złodziejkę książek" i "Bezdomny Ptak".

Rebeka: ( tutaj Rebeka wypisała mi milion książek, ale podam tylko trzy ) " The Selection", "Szeptem" i "Magiczna gondola. Poza czasem".

10. Twój ulubiony miesiąc?
Magnolia: Maj i lipiec.
Rebeka: Lipiec.


Blogi, które nominujemy :
 Ravenswood opowiadanie.
Star crossed
Regin
 KLIK :)

 I to tyle z blogów, które czytamy :)

Pytania od nas:

1. Ulubione książki.
2.Gdzie zazwyczaj się uczysz?
3.Co Ci sprawia największą przyjemność?
4.Jaki jest Twój styl ubierania?
5.Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
6.Lubisz prowadzić bloga? Dlaczego?
7. Jaką pogodę najbardziej lubisz?
8. Co Twoi znajomi/rodzina sądzą o Twoim blogu?
9. Filmy vs książki ?
10. Co lubisz w swoim blogu ?
 


Jeszcze raz bardzo Wam dziękujemy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz