poniedziałek, 10 marca 2014

Podsumowanie ankiety 5.



  



Podsumowanie ankiety 5, już za nami, a jej rezultat poznacie, w rozwinięciu posta!

 

  W ankiecie wzięło udział 18 osób ( mimo, że porównując je z pozostałymi ankietami, to mało, to i tak bardzo dziękujemy) .
Czy powinnyśmy założyć stronę Facebookową ?

7 GŁOSÓW NA "TAK".


11 GŁOSÓW NA "NIE".


 
    Prawie że jednogłośnie zdecydowaliście, żebyśmy tego nie robiły. Ankieta powstała po to, aby poznać Wasze zdanie na ten temat i podjąć razem z Wami tę decyzję.
Czyli krótko ujmując NIE będzie "blogowego fb". 
Ja szczerze mówiąc, liczyłam na taki właśnie wynik, bo przyznam się szczerze, że byłoby trudno pogodzić i to i to, ale oczywiście jeśli nastąpiłaby taka sytuacja razem z Rebeką stanęłybyśmy na wysokości zadania :)

Ankiet "informacyjnych" będzie bardzo nie wiele, tylko w razie potrzeby. 


A Wy na co głosowaliście i dlaczego? Jestem ciekawa Waszych przemyśleń :) 

2 komentarze:

  1. Ja na nie. Odpowiedź kiedyś podałam na asku. Powinnyście się skupić na blogowaniu a fb macie tez pewno prywatne... Mogłybyscie nie nadążyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja głosowałam na nie, bo nie widzę powodu żebyście miały to robić. To zżerałoby tylko Wasz cenny czas młodości, który i tak zabiera blog :) Rozumiem, że robicie to z pasji ale jednak to by było po prostu za dużo :D

    OdpowiedzUsuń