niedziela, 2 marca 2014

Podsumowanie ankiety 4






 Od dawna oczekiwana, zaległa ankieta...a raczej jej wyniki!






W ankiecie wzięło udział 30 osób. 

Tak naprawdę nie potrafię określić, ile kto oddał głosów, bo blogger zwariował i...no sami zobaczcie.

 Zwycięzcą jest...

To co, wygrało w tej ankiecie, można od razu stwierdzić...teorie!
Dziękujemy, za to, bo jak wiadomo, nie każdemu mogą przypaść do gustu.
A ( przynajmniej dla mnie) jest trudno wymyślić sensowną teorię i ubrać ją, jak najbardziej zrozumiale w słowa.

Już na 2 miejscu...

Są spoilery, które w prost uwielbiam...mam w planach, jakiś wielki post z nieskończoną liczbą spoilerów.


Na modium wskoczyło jeszcze...
Opisywanie odcinków...jest to dla mnie bardzo miłe, bo jak wiecie ja piszę " Okiem Magnolii...".
Przyznam się Wam, że nie przepadam za tym ( musimy pamiętać o mojej wielkiej amnezji!), bo czasem po kilku dniach nie potrafię opisać odcinka ( ale niech to będzie nasza tajemnica, cii).

Wszystkie inne "pozycje" w blogowej ankiecie, będą oczywiście się nadal pojawiać, jak te, które zwyciężyły.

Wszystkim dziękujemy za głosy ( bo jest ważne, aby wiedzieć co Wam się podoba) !
A Wy na co głosowaliście? Co najbardziej lubicie w wybranych przez siebie postach? Piszcie :)
 

2 komentarze:

  1. Kiedy nowa ankieta?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja głosowałam na wszystko :D Każda wasza notka jest niesamowita :P

    OdpowiedzUsuń