wtorek, 25 marca 2014

Kilka wiadomości od Marlen.

Mimo że jestem chora, to nie było mi łatwo się zabrać do pisania...bo tu musiałam pojechać na chwilę do szkoły, a tu spałam, a na koniec miałam awarię komputera. Ale jestem, więc 
"Witajcie "



"W 100. odcinku w sezonie 5, bardzo wielka tajemnica jest rozwiązana, a to niektóre zamknięte."


"Och, to prawda, ponieważ wykorzystywane są  na bieżąco! Dlatego  jestem podekscytowana  Sezonem  5, bo  nie wiem absolutnie nic na temat tego, w co  mamy zamiar strzelać, ale teraz, Alison jest z powrotem w obiektywie, kto wie? Wszystko jest możliwe. Byłabym [w dół] na mały trójkąt miłosny -. trochę kociej walki między Arią i Alison "

Sądzę, że ten trójkąt miłosny będzie między Ali- Arią i Ezrą. Aria i Ezra będą razem, a Alison będzie chciała odzyskać Ezrę. Może być ciekawie.


"Kochaliśmy widząc Hannę z bronią w ręku, bo, oczywiście, Ashley [Benson] Zrobiła wiele z pistoletem występując  w Spring Breakers. 
Więc byliśmy za " Dajmy Hannie broń. "
A kiedy Spencer krzyczy:" Zdejmij   maskę! " i wszystkie krzyczą:" Teraz! "
ja na to:" dobrze, że jesteście takie "niegrzeczne". "kocham to."

"Zimowy finał  i letnia premiera (wietrzenego 10 czerwca) to odcinek dwóch części, można poczuć się jak w filmie akcji."


Zamieszczam też kilka spoilerów z aska o słodkich kłamstewkach

-Odkryjemy dużą tajemnicę Wildena.
-Wróci także Lucas.
-Dowiemy się prawdy o Jasonie.
-Melissa skrywa wielki sekret.
-Alison nie ufała Spencer , ale to się zmieni.
-Noel ma bardzo duży udział w 5 sezonie większy niż większość z Was przypuszcza.
-Dowiemy się skąd "A" bierze te wszystkie kości , które wręcza w prezencie kłamczuchom.
-Caleb i Travis będzie spina.
-Marlene King stwierdziła , że Aria i Ezra są bratnimi duszami. :)
-Klub N.A.T. miał duży udział w nocy kiedy Alison zaginęła. :)



Co o tym sądzicie? 

1 komentarz: