niedziela, 30 marca 2014

Moja przerwa


Przez kwiecień zostaniecie z Magnolią na blogu sami. Robię sobie przerwę i muszę to napisać z wielkim żalem. Moja przerwa będzie trwać miesiąc. A dokładnie wracam po majówce. Nie jest to koniec bloga, posty dalej będą dodawane przez Magnolię, a ja też w wolnej chwilce będę się starać, jednak coś dodać. Moja przerwa jest spowodowana tym, że muszę poświęcić więcej czasu na naukę. W kwietniu mam egzaminy gimnazjalisty. Mam nadzieje, że zrozumiecie moją decyzję - moja przyszłość zależy od tych egzaminów. 

                                                        - Rebeka

4 komentarze:

  1. Ja też w tym roku piszę. Mam upatrzoną szkołę i myślę, że się do niej dostane ale teraz ostro biorę się za fizykę (chociaż jej nie lubie), bo żeby iść do medycznej klasy ma się rozszerzoną fizykę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!
    Ja piszę jutro ;)
    No i powodzenia dla Zośki! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!! :)

    OdpowiedzUsuń