piątek, 21 marca 2014

Kto na pewno pojaw się w odcinku 5x11?

Były już zorganizowane próbne czytanie aktorów do odcinka 5x11. Dzięki temu możemy już wywnioskować, kto pojawi się w tym odcinku.

A oto lista:
  • Ashley Benson (Hanna)
  • Troian Bellisario (Spencer)
  • Lucy Hale (Aria)
  • Shay Mitchell (Emily)
  • Sasha Pieterse (Alison)
  • Janel Parrish (Mona)
  • Ian Harding (Ezra)
  • Lindsey Shaw (Paige)
  • Brant Daugherty (Noel)
  • Brendan Robinson (Lucas)
  • Nolan North (Peter Hastings)

Oczywiście nie są to wszyscy aktorzy, którzy pojawią się w tym odcinku, ale ich część, która była na próbie "czytanej". A więc Noel na stałe zagości w serialu. Mam nadzieje, że poznamy jego sekrety (przynajmniej ich część). Wraca również Lucas. Jestem ciekawa wątków z jego udziałami. Ciekawe czy jego losy i Hanny dalej będą się splatać. Jeśli jest Peter to i również więcej wyjaśnień dot. zapewne tego, co zdradziła mu Melissa w 4x24. Ale zastanawia mnie Paige. Miałam wielkie nadzieje, że jej udział w życiu Kłamczuch się skończy.


A to zdjęcie pochodzi z pewnego odcinka "czytanego" 4 sezonu.

Skończył się dopiero sezon 4, a ja tak pragnę już kolejnego. A jak z Waszymi emocjami? Cieszycie się na kolejny sezon? Czy uważacie go za przesadę? Cieszycie, że te postacie pojawią się w tym odcinku?

Jutro dodam zdjęcia z "czytanej" wersji odcinka 5x01.

1 komentarz:

  1. Koocham Lucasa :)
    Bardzo się cieszę, że wróci. To mój ulubiony mężczyzna w PLL. Według mnie serial bez niego dużo stracił :D

    OdpowiedzUsuń