środa, 8 stycznia 2014

Zmiany kłamczuch - sezon 3 i ciekawostka :)

http://31.media.tumblr.com/2d3002639ab22e4f3459a871b099b5f2/tumblr_myvu28KWoZ1qjame9o7_250.gif#_=_


     W dzisiejszym poście...postaram się opisać Zmiany Kłamczuch w sezonie 3 i na Wasz życzenie o Lucy :)
                                                  Tradycyjnie......rozwijamy :D



ZMIANY KŁAMCZUCH SEZON 3


Dzisiejsze zmiany kłamczuch, będą inne niż do tej pory, ale pojawią się też stałe elementy... sezon 3 był "bombą" zmian wszystkich, dlatego postaram się, skrótowo, napisać:)

Zaobserwowałam także pewną rzecz...otóż każdy sezon, oprócz tego, że występują w nim kłamczuchy ma swoją "bohaterkę"...

SEZON 1- Emily

SEZON 2- Hanna

SEZON 3- Spencer

i jak przeczuwam...

SEZON 4 - Aria

Oczywiście...jest wiele innych opcji w " obsadzeniu " dziewczyn w wymienionych sezonach:)
Podałam pierwszy, który mi przyszedł do głowy :)

Dlaczego, właśnie tak to podzieliłam?

Emily- w sezonie pierwszym jako jedyna, ma największy problem...nie tylko z A, ale z sobą, zaczyna akceptować siebie

Hanna- zaczyna być bohaterką, od czasu wypadku i odkrycia tożsamości A...wielki ból, po odkryciu prawdy.

Spencer- "bohaterka" sezonu 3 po trafieniu do Radley.

Aria ( przypuszczam)- wokół niej będzie się wszystko toczyło, z powodu Ezry , będziemy obserwować, jak ona to przeżywa...osoba, którą kochała...tak, naprawdę znęcała się nad nią.


Sezon 3 zaczyna się ( jak dla mnie ) EPICKO !

Wszytko " się powtarza"...
Impreza, zniknięcie...

Emily nad grobem Ali...pustym grobem !


TEn sezon dla każdej z dziewczyn był trudny !


"Mona bawiła się lalkami. Ja bawię się częściami ciała. Gra rozpoczęta, 
suki." -A



 
ARIA

"Tatuś musi się dowiedzieć.
Albo drugi kolczyk oddam na policję. 
Dobranoc." -A
 
 
Dowiaduje się o Meggie, co jest dużym przełomem w Ezrii...Niestety...Aria...dowiaduje się o tym, że Ezra ma dziecko ( co w 4 sezonie jest ujawnione jako blef) ..Dużym dla niej "emocjonalnym wyczynem" ... następnie...jak dobrze pamiętam, Maggie i Malcolm ( syn Ezry) pomieszkują u niego, co powoduje u Arii irytacje ...i                        przysparza jej wielu podejrzeń i niemiłych sytuacji .


 



HANNA

"Jestem wszędzie, Hanna." -A
 
 
Nadal odczuwa...straszny ból, po stracie przyjaciółki- Mony.
Jej wielkim Przełomem było zdecydowanie się na pomoc Monie i odwiedzanie jej w Radley :)
Kosztował ją to wiele nerwów .












 


EMILY

"Założę się, że mnie pamiętasz."
 
 
Wielkim przeżyciem było, dla Em...odurzenie w pierwszym odcinku i pobyt w nocy nad grobem Ali.

Kolejny wielkim "przełomem" było dowiedzenie się od Cece o ciąży Ali.

                                                                               

           







SPENCER

"Hey Spence, mam dla ciebie
 niespodziankę. 
To nie Garrett je zabił." 
-A
  
Tak...nie ma co dużo pisać...NAJWIĘKSZYM przełomem w sezonie 3 dla niej, był pobyt w Radley.
Zaczęło się od omamów, a skończył na poważnej terapii.
Robi się baaardzo zamknięta w sobie... i jak to ująć...nawet momentami psychodeliczna :)


 Podsumowując...sezon 3 był pełen zagadek, ale czego żałuję, było mniej wiadomości od A :(




                               "Jesteście teraz moje. Całuski." -A
 
 
 

Tak, jak obiecałam dodaję teledysk Lucy :)
Z jej nowego albumu  - piosenka " You Sound Good to Me" .
Muzyka jest country...ja osobiście, właśnie dzięki Lucy, tak polubiłam ten gatunek muzyki :)

Prosiliście też o tłumaczenie :) 
Dzisiaj niestety go nie dodam, ponieważ to duży materiał, a post i tak jest długi...dodam w weekend :)





W Wy uważacie, że Lucy ma talent? Czy sprawdza się jako aktorka i piosenkarka?

Ja zaraz obejrzę odcinek PLL ( chociaż jeszcze napisów nie ma) bo mnie strasznie korci:)
A Wy jesteście przed, czy już po oglądaniu nowego odcinka ? 









2 komentarze:

  1. Jeszcze przed, czekam na napisy :)
    3 sezon stworzył chyba najwięcej pytań jak do tej pory, chociaż 4 powoli go dogania :)
    Ps. Dzięki za dodanie mojego bloga o Rvnsd do polecanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko:) ja już po, poszłam na całość i obejrzałam bez xP

    OdpowiedzUsuń