sobota, 18 stycznia 2014

Promo 4/16

Na rozpoczęcie popołudnia ... wrażenia z promo :)
Zorientowałam się, że jest już, więc spontanicznie postanowiłam je tutaj wrzucić :)





Mnie zawsze podoba się promo  PLL.
Są dynamiczne, wciągają itp.
Pomijam to, że odcinki czasem pozostawiają wiele do życzenia, to promo zazwyczaj w takich momentach jest lepsze :)

Emily:" Ali chce się widzieć ze mną dzisiaj w nocy"

Spencer: " Dlaczego Ali chce się widzieć tylko z tobą?"

Ezra:" To już jest koniec "{ krzyczy do odjeżdżającego samochodu} 

Jack'e ( tutaj nie zrozumiałam do końca jego wypowiedzi) "...Sądzę , że to Ezry powinnaś się bać".

Aria: " Ja nie boję się Ezry".

Spencer: " Alison chce nas "wydać".

Alison: " Czy powiedziałaś komukolwiek o tym?".

Promo baaardzo mnie zachęciło i już nie mogę się doczekać :)

Jestem ciekawa czy poznamy dalsze losy pamiętnika i czy Aria zacznie wreszcie mieć podejrzenia co do Ezry.

Co do sceny z Ezrą krzyczącym " To koniec", wydaje mi się, że on chce  skończyć z byciem " A" , ale tak naprawdę sam wpadł w swoje sidła. Czuje coraz większe wyrzuty sumienia a nie wie jak się ich pozbyć.


4 komentarze:

  1. Kwestia Jaka jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w sensie "Super, że dobrze przetłumaczona", "Super kwestia", "Supwr kwestia przetłumaczona (sarkazm) -czyli beznadziejnie xD

      Usuń
    2. super w sensie że jest interesująca;) Ale tłumaczenie też dobre :)

      Usuń
  2. Ezra mówi : To jeszcze nie koniec!
    A nie : To już jest koniec!
    :)

    OdpowiedzUsuń