sobota, 25 stycznia 2014

Podsumowanie 2 ankiety

Witam Was i na wstępie chciałam Was przeprosić, że wczoraj nic się nie pojawiło. Mam wielkie wyrzuty sumienia z tego powodu i mam nadzieje, że uda mi się dodać dzisiaj dwa posty. Magnolia wraca od poniedziałku, więc wszystko od tamtej pory powinno być regularnie, samej mi jest trudno. A teraz już Was nie zanudzam i przechodzimy do podsumowania ankiety: Jak Aria zareaguje na to, że Ezra jest A?


W ankiecie brało udział 25 osób. A oto wyniki:

Najwięcej głosów otrzymała odpowiedź, że Aria się załamie.



5 głosów oddaliście na to, że Aria spoliczkuje Ezre.
Szczerze chciałabym to zobaczyć. 


4 głosy na to, że mu wybaczy.
Przy takim obrocie spraw zadowolona byłaby Magnolia.


Tylko 2 głosy na to, że dojdzie do ich pocałunku.


Było też 8 głosów na to, że Aria zachowa się inaczej.
Do osób, które głosowały na tą odpowiedź, mam pytanie, myślicie, że w jaki inny sposób zachowa się Aria?


Na którą odpowiedź głosowaliście?


Niedawno dowiedziałam się, że Shay Mitchell była z wizytą w Afryce. Pracowała tam jako wolontariuszka! To takie miłe z jej strony, że niesie bezinteresowną pomoc innym. Muszę przyznać, że zaskoczyła mnie ta informacja, oczywiście w sensie pozytywnym. Musimy pamiętać, że Emily również była wolontariuszką na Haiti. Czyli troszkę jest powiązania między aktorami, a bohaterami serialu.
A Wy, co o tym myślicie? Byliście kiedyś wolontariuszami?
Ja tylko uczestniczyłam w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy i w Dniu Papieskim. 

 
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiar 
Photo: (Free The Children) Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar





4 komentarze:

  1. Ja myślę że będzie nową Spencer. Raczej nie wybaczy mu że ją dręczył to nie jest logiczne. Fajnie że była wolontariuszką miło z jej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, zapewne nie wybaczy :( szkoda, bo tak kocham Ezrię♥

      Usuń
  2. Nie pamiętam na co głosowałam czy na to, że się załamie, czy go spoliczkuje :) Ale druga wersja by była super.

    OdpowiedzUsuń