niedziela, 26 stycznia 2014

Okrągła liczba :P

Na początek wielki ścisk dla Wszystkich :)
Wróciłam , odpoczęłam i jestem :) 


Nie będę nic przedłużać...po prostu zaczynam :)





Wszystkich bardzo przepraszam, za tygodniowe zniknięcie. Nie przewidziałam go, ponieważ został odłączony internet :(
Przyszły tydzień nie będzie jeszcze tak kolorowy, ale już po zakończeniu ferii wszystko wróci do normy.
Od jutra postaram się regularnie dodawać posty i nadrobić zaległości , ale nie obiecuję jakiejś wielkiej aktywności, z powodu , groźnego ( wszystkim znanego ) problemu " braku internetu".

Wiem, że wrażenia z odcinków też są zaniedbane :(
Już za chwilę obejrzę odcinek i w nocy, lub nad ranem możecie się go spodziewać :)

Nie zanudzając Was tymi i tak powtarzającymi się informacjami...chce Was poinformować, że....

WYBIŁO NAM 10.000 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ

Za co WAM ogromnie, ogromnie dziękujemy !

Zważając na to, że blog prowadzimy od niecałych dwóch miesięcy, jest to niesamowita liczba :)

Sądzę, że z tej okazji możecie sobie zażyczyć jakiegoś niesamowicie - długiego, pokręconego, niespotykanego , lub  śmiesznego posta ( albo co tam sobie wymyślicie ).






  Nie wstawiam wielu gifów, czy coś z tej okazji, ponieważ " prezent" tym razem Wy wymyślacie :)

Piszcie w komentarzach :) 

A Wy jeśli macie, to jak spędzacie ferie? Oglądając PLL ( moje marzenie- niestety nie spełnione ) ?


 


12 komentarzy:

  1. Leniuchuje :D Oglądam PLL na bieżąco, ale dodatkowych nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny! Skąd jesteście? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z gdańska, niestety :( wiem o spotkaniu:)

      Usuń
    2. Kurcze. no to szkoda :) moze innym razem :) chciałabym się spotkać w realu z autorkami innych blogow! :D

      Usuń
    3. Czuje się pominięta! :)

      Usuń
    4. Ajtyna, ja też i to baaardzo, może kiedyś :)

      Usuń
  3. Ja w ferie będę oglądać trzy ulubione seriale: TVD, PLL I GG.Ja tak od siebie bardzo lubię czytać wszelakie podsumowania i relacjonowania więc to moja prośba żebyście np. Napisały podsumowanie 3 sezonu czyli np. czego się dowiedzieliśmy, Co wam się podobało a co nie. Gratuluje tej okrągłej liczby i życzę sukcesów w dalszym prowadzeniu bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że wróciłaś! :) Ja mam "w oczekiwaniu na ferie" także.. :D

    OdpowiedzUsuń