sobota, 4 stycznia 2014

Co możemy wywnioskować o 4B?

Z chwilą, gdy do najnowszych odcinków Pretty Little Liars jest coraz bliżej, a osoby z planu zasypują nas coraz to nowszymi informacjami dotyczącymi 4B, nasze zniecierpliwienie rośnie (moje jest już u szczytu wytrzymałości). Więc nie przedłużając dalej osoby, które chcą się czegoś dowiedzieć dalej zapraszam dalej do rozwinięcia posta :)

                         

Zacznijmy od słów Lucy Hale na temat Ezry i Arii - ich związku.





Po przetłumaczeniu:
Aria jest przechowywana w ciemności przez chwilę, jeśli chodzi o Ezre. Ona najwyraźniej myśli, że wszystko jest w porządku między nimi. Ale inne dziewczyny dowiadują się przed nią i........ dobrze, to wszystko, co mogę o tym powiedzieć."

Po przeanalizowaniu:
Pierwsze, co się rzuca w oko jest to, że zobaczymy Arię i Ezrę szczęśliwych, razem. Jake pójdzie w niepamięć. Ale Aria tylko przez chwile będzie w niesłodkiej tajemnicy, bo dziewczyny dowiedzą się o prawdziwej naturze Ezry. Czy to ma też głębszy sens? Czy to oznacza, że Ezra jest zły i nie ma już szansy na zwrot akcji? Czy producenci podali nam odpowiedź, a my nie chcemy jej przyjąć? Wielu z Was pomyśli pewnie, że widzieliśmy Ezre w kryjówce A i on jest zły. To już wiemy. Ale ja nie byłam pewna. Nie chciałam w to uwierzyć, miałam nadzieje, że okaże się inaczej. Miałam nadzieje, że Ezra znalazł się tam przypadkowo, że może ma brata bliźniaka. Dopiero teraz w słowach Lucy znalazłam potwierdzenie, że on jest zły, a Arię w jakiś sposób chciał wykorzystać, aby dotrzeć do Ali.

Teraz spoiler, który jest powiązany po części z 4 sezonem jak i z 5

                          http://25.media.tumblr.com/c53539515e84dd288171212dc0a2a2f6/tumblr_mwks2zgAvl1qk8tiho1_500.png

Po przetłumaczeniu:
@imarleneking W Spobettes mówisz, że tęsknisz za dobrymi rzeczami związanymi z Spoby. (: Czy oni będą je mieć, nawet jeśli on wyjeżdża po 4x21?
Siedzę na planie Ravenswood, myślę o niesamowitej scenie dla 5x01. Może to mieć miejsce na lotnisku. @PLLDetective

Po przeanalizowaniu:
Czyli Spoby wyjedzie? Myślałam, że jak pokazali sneak peek i wzruszające moment przywitania pary, to oni już się nie rozstaną tak prędko. Jestem ciekawa czy rozstaną się w jakiś dobrych relacjach czy złych. Ale na pocieszenie wiemy, że M. King myśli o wspólnych scenach tej dwójki.

                              

Po przetłumaczeniu:
@analyzing_a Tak, 4x23 będzie flashback. Może nawet więcej niż jeden.

                     
Po przetłumaczeniu:
@imarleneking Jak Alison i Ezra podobno się spotkają?
Dowiesz się w 4B.


Co o tym myślicie? Ja nie mogę się doczekać spólnej sceny Ezry i Alison (szkoda, że dopiero będzie
ona w finale, ktoś ma umrzeć również w finale, czy właśnie tak skończy się to spotkanie). A wy czego nie możecie się najbardziej doczekać w 4B?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz