piątek, 31 stycznia 2014

Ashley Benson na okładce magazynu Cosmopolitan

Na asku dostałyśmy prośbę o dodanie zdjęć z sesji Ashley Benson. Postanowiłam dodać dzisiaj osobny post na ten temat. Muszę przyznać, że nie lubię czytać postów, w których znajdują się tylko takiego typu rzeczy, wolę to traktować jako dodatek. Pojawiła się dzisiaj analiza koloru żółtego, dlatego zapraszam jeszcze do przeczytania takiej ciekawostki o Ashley i zobaczenia zdjęć, gdyż wyszła ona na nich przepięknie.


Sesja Ashley Benson dla magazynu - marzec 2014 rok.


   

    

     

   

   


A Wy co myślicie o zdjęciach Ashley? Lubicie tego typu posty? 
Pytam, bo nie wiem, czy chce, aby się pojawiały na blogu czy też nie?
Różnorodność też jest potrzebna, ale najlepiej traktować to jako dodatek, przynajmniej dla mnie :)


2 komentarze:

  1. Ja jestem jak najbardziej za takimi postami. Sesja nie za bardzo mi się podoba, brzydkie ubrania jej wybrali, tylko ta sukienka w kwiaty jest ok, ale na niej nie za dobrze wygląda. Najładniejsze chyba z tą koszulka z OGROMNYM deokoltem. Makijaż trochę za ,,sztuczny" wolę styl w jakim ja malują w PLL

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie tło na tych zdjęciach podoba. Jakby usunąć Ash to by były świetne. Ale na tym na okładce zdjęciu ładnie wyszła

    OdpowiedzUsuń